Teo Radman odnio pobjedu u finalu Hrvatski Telekom e-Lige

Teo Radman odnio pobjedu u finalu Hrvatski Telekom e-Lige

Foto: DepositPhotos

Od devet klubova koji su sudjelovali u natjecanju, finale su izborili GNK Dinamo Zagreb, NK Osijek i HNK Gorica u finalu Hrvatski Telekom e-Lige. Odigrano je 772 utakmice, sudjelovalo je 1024 igrača koji su zabili 5146 golova. Trenutno je sav sadržaj na YouTube kanalu prikupio više od 334.000 pregleda, a samo finale više od 282.000 pregleda.

Teo Radman je pobjednik ovogodišnje Hrvatski Telekom e-Lige, esport natjecanja u kojem su sudjelovali predstavnici čak devet hrvatskih nogometnih klubova. Osim finalne pobjede, Teo je osigurao nastavak suradnje s GNK Dinamo Zagreb kao FIFA igrač.

Teo Radman (I730ITeoI) je zahvaljujući  čvrstoj koncentraciji i izdržljivosti u finalnom odmjeravanju u igri FIFA 21, s rezultatom 2:1, odnio pobjedu nad Arminom Hasanbegovićem (NK_OS_superfly). Pobjednik I730ITeoI je kroz čitav turnir ostvario impresivan rezultat, 97 golova, a pobjeda u finalu donijela mu je nagradu od 10.000 kuna. Preostali iznos nagradnog fonda ukupne visine 18.000 kuna podijelili su drugoplasirani Armin Hasanbegović koji je branio boje NK Osijeka, trećeplasirani Marko Matančić koji je igrao za HNK Goricu i četvrtoplasirani Matej Brozović koji je igrao za GNK Dinamo Zagreb.

U drugom izdanju Hrvatski Telekom e-Lige odigrano je 772 utakmice, sudjelovalo je 1024 igrača koji su zabili 5146 golova. Trenutno je sav sadržaj na YouTube kanalu Hrvatskog Telekoma prikupio više od 334.000 pregleda, a samo finale je na YouTube i Facebook kanalima prikupilo više od 282.000 pregleda.

„Hrvatski Telekom e-Liga razvija svoj potencijal i ponosan sam što je značajno narasla u odnosu na prošlu, premijernu godinu. Sve je više domaćih klubova zainteresirano za sudjelovanje, zabilježili smo rekordan interes igrača, ali i pratitelja esporta. Zahvaljujem svim našim partnerima, a posebno nogometnim klubovima, koji su prepoznali projekt i pomogli nam u organizaciji. Mogu najaviti da će sljedeće godine Hrvatski Telekom e-Liga biti još veći spektakl”, rekao je Richard Brešković, direktor Sektora marketinga za privatne korisnike Hrvatskoga Telekoma.

Hrvatski Telekom e-Liga okupila je čak devet klubova: Dinamo, Osijek, Rijeku, Goricu, Istru, Lokomotivu, Šibenik, Varaždin i Slaven Belupo. U sklopu projekta organizirano je i mnoštvo nagradnih natječaja u kojima su se mogle osvojiti brojne vrijedne nagrade, uključujući i Playstation 5 te Paysafecard vaučeri u vrijednosti od 350 kuna. Projekt Hrvatski Telekom e-Liga nastao je u suradnji s tvrtkom Good Game Global, dok su ovogodišnji partneri projekta, uz klubove, PlayStation, Samsung Odyssey gamerski monitor te Paysafecard.

Još iz kategorije

Znanstvenici utvrdili da igranje videoigara ne poboljšava mentalne sposobnosti

Znanstvenici utvrdili da igranje videoigara ne poboljšava mentalne sposobnosti

24.06.2021.

Sveučilište Ontario iz Kanade došlo je do zanimljivih saznanja, a pokazuju da nema istine u tvrdnjama kako nekoliko minuta igranja videoigara koje iziskuju rješavanje problema, logičko razmišljanje i općenito naprezanje moždanih, može poboljšati mentalne sposobnosti, sposobnost zaključivanja, verbalne vještine i pamćenje.

NEM Dubrovnik 2021. predstavlja prve govornike

NEM Dubrovnik 2021. predstavlja prve govornike

24.06.2021.

Čekanje je završeno! Nakon godine ispunjene virtualnim sastancima, NEM Dubrovnik 2021. ponovno će na jednom mjestu okupiti vodeće osobe iz svjetske i europske TV industrije. Krajem ljeta, od 6. do 9. rujna 2021. glavna tema u Hotelu Dubrovnik Palace bit će budućnost medija,  najnovija dostignuća i brojne mogućnosti koje su se pojavile nakon godine koja je uvelike utjecala na TV industriju.

Hrvatska ubrzala rast na ljestvici inovacija u 2021. u EU

Hrvatska ubrzala rast na ljestvici inovacija u 2021. u EU

23.06.2021.

Europska komisija objavila Europsku ljestvicu uspjeha u inoviranju za 2021., koja pokazuje da se diljem EU-a povećava uspješnost u području inovacija.  Od 2014. uspješnost u području inovacija u prosjeku se povećala za 12,5 %. Zabilježena je kontinuirana konvergencija unutar EU-a, pri čemu rezultati u niže rangiranim zemljama rastu brže od onih u uspješnijima pa se smanjuju razlike u inovacijskim rezultatima među državama članicama.