Startom prve faze turnira započeo je Telemach Cube School Esport League, gaming turnir namijenjen učenicima srednjih škola. S dugoročnim ciljem promoviranja odgovornog igranja i uvođenja esporta u srednje škole kao izvannastavne aktivnosti, projekt koji su prije dvije godine u svojoj školi pokrenuli učenici Srednje škole Zvane Črnje Rovinj u međuvremenu je izrastao u državno esport natjecanje u kojem sudjeluju čak 32 srednje škole diljem Hrvatske. Partneri ovogodišnjeg projekta su Hall of Game gaming arena i Telemach koji im, uz cjelokupnu podršku, svojom 10 Giga optičkom mrežom najnovije generacije, osigurava najmoderniju infrastrukturu potrebnu za igranje završnice.
“Živimo u modernom dobu u kojem je tehnologija neizostavni dio naše svakodnevice, pa samim time igra i veliku ulogu u životima djece i mladih. Svjesni smo izazova koje ona donosi i upravo iz tog razloga nastojimo osigurati znanja i alate koji će im omogućiti da tehnologiju koriste na siguran i odgovoran način. Ponosni smo što smo imali priliku uključiti se u projekt i na taj način omogućiti mladim generacijama da kroz socijalnu interakciju i sudjelovanje u natjecanju istražuju svijet esporta, razvijaju nove digitalne vještine i znanja, ali i osjećaj zajedništva i pripadnosti, održavajući pritom ravnotežu između virtualnog i stvarnog svijeta“, izjavila je Ana Milićević, izvršna direktorica Sektora marketinških komunikacija Telemacha.
Ovogodišnji turnir odvija se u tri faze. Prva je grupna u kojoj sudjeluju sve prijavljene ekipe, nakon čega 12 najboljih ulazi u playoff fazu planiranu u travnju. I dok će se prve dvije faze projekta igrati online, dvodnevna velika završnica natjecanja održat će se 10. i 11. svibnja u Hall of Gameu, prvoj gaming areni u Hrvatskoj, kada će jedna od četiri najbolje natjecateljske ekipe odnijeti pobjedu.
„Projekt Telemach CUBE School Esport League nije samo natjecanje, već i platforma za učenje i razvoj vještina na način koji je učenicima razumljiv i prihvatljiv. Konačni cilj projekta je omogućiti svima koji to žele da se esportom mogu baviti i u školi, bez obzira na njihov materijalni status ili geolokaciju. Širenje ovakvih inicijativa i promicanju esporta u školskom okruženju smatramo ključnim za razvijanje kompetencija novih generacija te smo ponosni što našim stručnim znanjem i iskustvom možemo pridonijeti daljnjem organiziranju i vođenju turnira, pružajući podršku i mentorstvo učenicima koji sudjeluju“, izjavio je Marko Matijević, direktor Hall of Gamea.
Esport u školama potiče inkluziju i raznolikost, a školske zajednice igraju važnu ulogu i u upoznavanju učenika s gaming industrijom, jednom od najbrže rastućih u svijetu, koja otvara brojne prilike za poslove budućnosti. Nastavnica strukovnih predmeta tehničarima za računalstvo u Srednjoj školi Zvane Črnje Rovinj, Monika Marković Šurlina, ujedno i voditeljica te mentorica Telemach CUBE SEL projekta, iznimno je ponosna na sve učenike koji sudjeluju, a posebno na zdravu atmosferu koja vlada.
„Natjecanje u video igrama učenike poučava vještinama poput strateškog razmišljanja, timskog rada, komunikacije i rješavanja problema. Smatram da je u cijeloj priči zapravo važna socijalna komponenta i umrežavanje učenika diljem Hrvatske. Posebno me veseli što učenici pokazuju poštovanje jedni prema drugima ali i prema suparničkim timovima, bez obzira na ishod igre. Čak i u porazu, svima nam je važno sportsko ponašanje i fair play“, ističe Monika Marković Šurlina.