Gaming tržište ove bi godine trebalo dosegnuti vrijednost od 222 milijarde američkih dolara, od čega čak 61 posto, ili 136 milijardi dolara, čine mobilne igre. Pokazuje to u svom izvještaju "game Spotlight" data.ai, nekad poznatiji kao App Annie, u suradnji s IDC-om.
Dakle, mobilno gaming tržište raste za 1,7 puta brže nego ukupno gaming tržište, ponajprije zahvaljujući pandemiji koronavirusa. Na globalnoj razini, korisnici su preuzeli 45 posto više mobilnih igara tijekom prvog kvartala prošle godine, u odnosu na vrijeme prije pandemije. To je 1,1 milijarda tjedno!
Istovremeno, tijekom prvog kvartala ove godine, na mobilne se igre trošilo 1,6 milijardi dolara tjedno, što je 30 posto više nego u vrijeme prije pandemije. Pod time se gledaju isključivo podaci s App Storea i Google Play Storea.
Azijsko-pacifička regija najbrže raste u smislu potrošnje, a u njoj je predvodnik Kina. Sjeverna Amerika i Zapadna Europa pak zajedno čine polovicu potrošnje na mobilne igre.
Također, korisnici igraju uistinu razne žanrove, jer osam ih je različitih među deset najpopularnijih igara trenutno. Core Games je predvodnik sa svojom PUBG Mobile, a 4x March-Battle Strategy igre se najbolje uspijevaju monetizirati. Ipak, Open World RPG igre doživjele su najveći rast.
Gotovo 50 posto najpopularnijih igara u smislu potrošnje u Sjedinjenim Američkim Državama čine žene dok se bilježi i rast potrošnje kod starijih generacija, kao X ili "baby boomers". Platforme kao Twitch, Omlet Arcade i BOOYAH Live također uživaju rast u svakom smislu.
Ono što se izvještaju naglašava jest da će podaci o gamerima postati bitniji nego ikad, a samim time i unosniji pa će Apple, Google i ostali okrenuti fokus u tom smjeru još i više. Ujedno, mobilni prostor je podosta demokratiziran i zato potiče rast. Razvojni timovi su zadovoljni takvom situacijom jer mogu raditi uspješno na više žanrova, a ne kao na konzolama ili računalima, biti fokusirani na njih nekoliko koji ne predstavljaju rizik neuspjeha.
Poslovni rezultati Ericsson Nikole Tesle za prvi kvartal 2024. godine pokazuju prihode od prodaje iznose 52 milijuna eura, a neto dobit je 6,4 milijuna eura. Prihodi od prodaje iznose 52,0 milijuna eura u odnosu na prvo tromjesečje 2023. kada su bili 69,4 milijuna eura što predstavlja pad od 25,1 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine zbog ne produljenja ugovora s HT-om. U ukupnim prihodima od prodaje udio domaćeg tržišta čini 22,9 posto, usluge za Ericsson 69,5 posto, dok ostala izvozna tržišta sudjeluju sa 7,6 posto.
Europska komisija neće pokrenuti službenu istragu Microsoftova ulaganja u OpenAI od 13 milijardi dolara, prema medijskim izvješćima. Bloomberg je izvijestio da je Europska komisija zaključila da dogovor ne zahtijeva službenu istragu jer OpenAI nije pod izravnom kontrolom Microsofta.
Bolt je predstavio Bolt Premium – novu kategoriju vožnje na zahtjev, dostupnu korisnicima u Zagrebu. Zahvaljujući Bolt Premiumu korisnici će imati prilike iskusiti ekskluzivna vozila te sa stilom stizati na sastanke, poslovne obveze i druga važna privatna događanja, tvrde u kompaniji.