Cloud gaming tržište će narasti na 150 milijardi dolara s dolaskom 5G mreža

Cloud gaming tržište će narasti na 150 milijardi dolara s dolaskom 5G mreža
DepositPhotos

Istraživanje provedeno od strane Ribbon Communications s uzorkom od 5000 iskusnih gamera iz pet zemalja, koji su provodili prije koronakrize bar tri sata dnevno uz videoigre, pokazalo je da cloud gaming ima potencijal ostvariti 150 milijardi američkih dolara prihoda za operatere s 5G ponudom.

Dakle, oni koji nude posljednju mrežnu tehnologiju itekako bi se mogli okoristiti napretkom u svim smjerovima, pa tako i u onom itekako unosnom - gamingu. U ovom slučaju, onom gamingu koji se veže uz cloud.

Jer, ako znamo da mobilni segment zauzima 45 posto u ukupnom gaming segmentu, odnosno, 70 milijardi dolara, tad je jasno koliko poboljšana mrežna infrastruktura može doprinijeti daljnjem razvoju. Samim time, gameri zaljubljeni u mobilne igre, lakše bi se posvetili onome što vole, ne bi im bio problem plaćati nešto više za ponudu koju daju operateri, niti bi se libili kupiti 5G mobilne uređaje.

Kad se sve to zbroji, dolazimo do spomenutih 150 milijardi dolara. Tako nešto ne čudi jer prema istraživanju 58 posto ispitanika već sad plaća premium pakete kako bi imali najbržu moguću internetsku vezu na svojim mobilnim uređajima, a njih 79 posto bi razmislilo zamijeniti kućni internet s mobilnom 5G vezom. A sve zbog boljeg gaming iskustva.

Istovremeno, 95 posto ispitanih bi platilo više za poboljšano iskustvo, a 60 posto njih spremno je platiti čak 50 posto više, ili 125 dolara više za internetske troškove. Što nije mala stvar, prosječni internetski trošak u pet zemalja gdje se provelo istraživanje iznosi 84 dolara. Među ispitanicima, naravno.

Nije na odmet spomenuti ni da bi 58 posto ispitanih zamijenilo svog operatera ako bi konkurencija ponudila bolju gaming uslugu s novom 5G pretplatom. Takve spoznaje itekako su vrijedne operaterima i zasigurno će se svim silama boriti da pridobiju uz sebe publiku koja se ne libi trošiti.