CircuitMess u suradnji s Kaufland Hrvatska predstavlja Nibble - novu edukativnu igraću konzolu

CircuitMess u suradnji s Kaufland Hrvatska predstavlja Nibble - novu edukativnu igraću konzolu

Prije tri godine, nakon uspješne Kickstarter kampanje za MAKERbuino - uradi sam igraću konzolu, krenuli su  s razvojem i proizvodnjom edukativnih elektroničkih uređaja. MAKERbuino se od tada prodao u više od 12 000 primjeraka kupcima po cijelom svijetu, ističe osnivač Albert Gajšak.

„Nakon uspješnog početka, predstavili smo i Ringo - uradi sam mobilni telefon te, nedavno, CircuitMess STEM Box - novu liniju edukativnih proizvoda koja je na Kickstarteru skupila više od 400 tisuća dolara. Iako konstantno razvijamo nove ideje i proizvode, nismo zaboravili na prvi proizvod s kojim smo i krenuli. MAKERbuino već godinama uveseljava djecu i odrasle željne STEM znanja diljem svijeta te se koristi u radionicama od osnovnih škola pa sve do sveučilišta“, pojašnjava Gajšak.

Zbog toga smo odlučili napraviti novu i unaprijeđenu verziju MAKERbuino igraće konzole - Nibble, tvrdi Gajšak i dodaje da je Kaufland Hrvatska istovremeno izrazio veliku želju ponuditi hrvatskim kupcima jedinstveni STEM set te su odlučili da će to napraviti uvrštavanjem naše igraće konzole Nibble u ponudu 33 izabrane hrvatske poslovnice.

Nibble radi sve što su naši kupci obožavali na MAKERbuinu samo još bolje i još brže, tvrdi dalje Gajšak i pojašnjava da osim ekrana u boji, jačeg procesora, veće memorije i mogućnosti WiFi spajanja, Nibbleovo kompletno korisničko iskustvo sastavljanja i programiranja je u potpunosti unaprijeđeno te je rezultat feedbacka kojeg smo prikupili od preko 2000 kupaca.

Najveći softverski novitet je CircuitBlocks, njihova aplikacija za učenje programiranja koja će na zabavan i jednostavan način pokazati svakoj “neznalici“ kako uspješno isprogramirati vlastitu igru za Nibble. Još jedno poboljšanje su i upute na hrvatskom jeziku. Nadamo se da će lokalizirane upute pridonijeti pristupačnosti naših setova na hrvatskom tržištu i olakšati mnogima prve korake u svijetu elektronike i programiranja, zaključuje Gajšak.