Biti software developer je in

Biti software developer je in

Foto: DepositPhotos

Programiranje i razvoj softvera postali su izbor mnogih kroz 2020., ponajviše jer je pandemija koronavirusa pokazala koliko su neki poslovi krhki, dok su istovremeno neki dobili dodatni značaj i čini se da bi ga mogli imati još jedno poduže vrijeme.

Upravo zato se traže nove prilike, a da bi ih se "ugrabilo" što prije i uz što manje muke, ljudi su počeli ulagati u sebe te upisivali razne tečajeve i predavanja kako bi usavršili znanje ili se općenito upoznali s onime što sad praktički svaka uspješna kompanija traži.

Naime, kako bi se jasnije vidjela situacija, Red Hat je proveo istraživanje u kojem je sudjelovalo 31.100 odraslih osoba. I njih 51 posto tvrdi da je steklo neku novu vještinu otkako traje pandemija, što je podosta ohrabrujuć podatak i potvrđuje da su ljudi skloni prilagodbama, kad su one potrebne. Pritom je kodiranje bila najpopularnija vještina.

Kad se sudionike istraživanja upitalo o motivacijama za usavršavanje i(li) učenje vještina, 30 posto ih je kazalo da se na tako nešto odlučilo zbog želje za promjenom karijere, zbog želje za pronalaskom novog zaposlenja, stabilnosti i sigurnosti.

Velika većina pritom nije imala osnovno znanje, ali se hrabro upustila u učenje novih vještina. Konkretnije, 79 posto ispitanih nije radilo u tehnološkom sektoru, a 71 posto nije imalo diplomu iz nekog od STEM (prirodne znanosti, informatika​, inženjerstvo i matematika) područja.

Što se pak tiče novih kodera, 49 posto ih je radilo puno radno vrijeme u poslu koji iziskuje tu vještinu, 11 posto ih je bilo nezaposleno, a deset posto radilo je honorano. Već to pokazuje koliko ljudi je spremno promijenilo navike i u trenucima potrebe napravilo potpuni zaokret u životu.

Nije lako naučiti takve stvari iz temelja, što dodatno daje na značaju onima koji su to uspjeli i započeli nove karijere.

Još iz kategorije

Zašto Linux kao operativni sustav ne dominira na desktop PC-ima?

Zašto Linux kao operativni sustav ne dominira na desktop PC-ima?

08.06.2022.

Linux je besplatan i otvoren operativni sustav, koji je kreiran prije više od 30 godina, ali je njegova popularnost počela iznimno rasti tek unazad desetak godina. Uvjetno rečeno jer čini tek 2,35 posto udjela na tržištu.

Kibernetička sigurnost: Što je SBOM i zašto se kompanije sve više njime bave

Kibernetička sigurnost: Što je SBOM i zašto se kompanije sve više njime bave

07.06.2022.

U vrijeme kada korporacije i države trebaju odgovoriti na sve više opasnosti iz softverskog lanca opskrbe, sve važnije postaje imati kvalitetni SBOM.

Video igre su audiovizualna djelatnost i vrlo su jasno regulirane

Video igre su audiovizualna djelatnost i vrlo su jasno regulirane

23.05.2022.

Gaming industrija, odnosno industrija video igara (PC igre, mobilne igre, igre na konzolama i browser/social network igre) jedna je od najbrže rastućih industrija čija vrijednost prelazi brojku od 100 milijardi dolara. Time ova nova industrija premašuje globalnu filmsku i glazbenu industriju, a pametni uređaji unijeli su veliku promjenu u razvoj gaminga i učinili ga omiljenom zabavom za sve, bez obzira na godine.