PROBLEMI S KAPACITETOM

Vrijeme igara "teških" više od 100GB je pred nama, a gameri na to nisu pripremljeni

Vrijeme igara "teških" više od 100GB je pred nama, a gameri na to nisu pripremljeni
Depositphotos

Brige modernih gamera nisu samo što izabrati "u moru" brojnih naslova, kakav hardver koristiti i kojoj platformi se okrenuti, već su okrenute u povećoj mjeri i prema kapacitetu koji te igre zauzimaju na njihovim diskovima.

Naime, više od polovice Steam korisnika ima diskove do 1TB, konzole rijetko imaju kapacitet iznad tog pa je jedini odgovor na sve naslove - library. To pak znači da ako se netko želi okrenuti igri koju je izbrisao zbog oslobađanja prostora za neku igru, mora preuzeti stotinjak gigabajta sadržaja. Ponekad to, zbog problema sa serverima vezanih uz igru, može potrajati satima.

Dakle, svi oni kojima se u određenom trenutku igra neka igra koja im nije instalirana na računalo ili konzolu, izgube motivaciju pa se okrenut nekoj drugoj igri ili aktivnosti. Znači, čak ni brze internetske veze nisu uspješne u prelasku takve prepreke.

Odgovor na te probleme je kupovina diskova s većim kapacitetom, no to opet znači da krajnji korisnik mora ulagati svoje sredstva da bi uopće imao potreban komfor igranja željenih naslova. Rješenje bi bili kvalitetniji serveri, odnosno, ulaganja "s druge strane".

Dok se to ne dogodi, gameri će morati imati jako dobro upravljanje prostorom na diskovima, posebno jer igre sigurno neće u budućnosti zauzimati manje prostora nego više. Uostalom, dovoljan je pogled na neke od najjačih naslova ove godine - Star Wars Jedi: Survivor (130GB), Forspoken (120GB), Redfall (100GB), The Last of Us Part 1 (100GB), Atomic Heart (90GB), Diablo 4 (90GB), Wild Hearts (80GB), Hogwarts Legacy (73GB), RE4 Remake (56GB), Dead Island 2 (45GB).

Srećom, oni koji vole multiplayer igre imaju manje brige jer Destiny 2 je sa svojih 105GB "najteža". Neke kao CS:GO pak zauzimaju "samo" 30GB prostora te su idealnije za "povlačiti" iz libraryja kad ih se zaželimo zaigrati...