Ultimate Gamer, YouTube show Hrvatskog Telekoma, kombinacijom zabave i edukacije o odgovornom gejmanju prikupio 777.000 pregleda

Ultimate Gamer, YouTube show Hrvatskog Telekoma, kombinacijom zabave i edukacije o odgovornom gejmanju prikupio 777.000 pregleda

Foto: DepositPhotos / Ilustracija

Ultimate Gamer, jedinstveni YouTube show Hrvatskog Telekoma, u sedam tjedana trajanja i kroz sedam epizoda izazvao je veliki interes među mladima kojima je gejming jedna od dominantnijih aktivnosti u njihovoj svakodnevici. Show je ukupno prikupio 777.000 pregleda, a gledatelji su uživali u kombinaciji zabave, napetih natjecanja i edukacije o odgovornom gejmanju.

U showu je sudjelovalo dvanaest natjecatelja podijeljenih u dva tima - Tapire i Šnitere, a borili su se u nizu atraktivnih igraćih naslova poput League of Legends, FIFA 22, PUBG, Apex Legends, Brawl Stars. Natjecatelji su imali i pomoć mentora pa je popularni Malajski Tapir savjetovao tim Tapira, a Marko KC Šnitere. Titulu najboljeg amaterskog gejmera je naposljetku odnio Doktor, pravim imenom Stefano Ritoša, koji je pokazao zavidnu vještinu na svim igraćim platformama, a za što je nagrađen gejming laptopom ACER Predator Helios 300 i Samsung Odyssey monitorom.

Sastavni dio showa bilo je i osvještavanje postojećih predrasuda u gejmingu, kao i glavnih rizika s kojima su mladi sve češće suočavaju. Istraživanje o navikama mladih u gejmingu koje je proveo Hrvatski Telekom u suradnji s agencijom za istraživanje tržišta SmartUp otkrilo je kako se unatoč postojanju visoke razine svijesti o opasnostima, 50 posto mladih i dalje upušta u neka od riskantnih ponašanja, smatrajući kako se loše stvari prvenstveno događaju drugima. Iznimno visok postotak mladih, čak 81 posto, svjestan je kako mogu postati ovisni o igricama, ali i dalje njih 60 posto, u dobi od 12 do 15 godina igraju igrice nekoliko sati na dan, riskirajući da zapostave školske i druge obveze. Oko 50 posto mladih u nekoj od igara prihvatilo je poziv nepoznate osobe na dodavanje na listu prijatelja, a isto toliko ih doživjelo neki oblik vrijeđanja i agresivnih ponašanja tijekom igranja.

Istraživanje je otkrilo i jedan zanimljiv podatak koji govori kako više od 40 posto mladića ne misli kako djevojke mogu biti jednako dobre u igranju ili bolje od njih. Upravo je Ultimate Gamer kroz niz edukacija nastojao promijeniti ovakve negativne i stereotipne stavove. Posebna pažnja se posvetila razbijanju predrasuda prema djevojkama u gejmingu. U showu je sudjelovalo čak sedam djevojaka, od ukupno dvanaest natjecatelja, a zahvaljujući vještini i upornosti jedna od njih, Spyro (Barbara Radoš), zasluženo je došla i do finalne borbe.

“Prije svega čestitke pobjedniku i nadam se kako smo ovim showom zabavili sve sudionike i brojne gledatelje koji su na YouTubeu pratili show iz tjedna u tjedan. Puno je truda i rada uloženo u ovaj projekt i jako smo ponosni na njega. Uz dobru zabavu, htjeli smo poslati i poruku o važnosti odgovornog gejmanju kao i osvještavanja negativnih strana pretjeranog igranja kojima su mladi također sve više izloženi. Jako nam je važno što smo u ovom showu svima pokazali da nema nikakve razlike u igraćim sposobnosti između djevojaka i mladića, što je česta neutemeljena predrasuda s kojom se suočavaju djevojke u svijetu gejminga”, dodala je Ivana Frankol, stručnjakinja za upravljanje brendom u Hrvatskom Telekomu.

Vrlo bitan element showa bili su poznati gejmeri - Majalski Tapir te Marko KC, obojica poznati strimeri s dugogodišnjim iskustvom u gejming svijetu i voditeljice Zefy i Tetka koje u slobodno vrijeme također strimaju svoje najdraže igre.

Još iz kategorije

Dolazi vrijeme novih oblika tvornica uz korištenje proizvodnih alata

Dolazi vrijeme novih oblika tvornica uz korištenje proizvodnih alata

16.01.2022.

Najnoviji Ericssonov IndustryLab izvještaj iz serije „Budućnost kompanija“ predviđa veliki zamah u transformaciji proizvodnih poduzeća u narednim godinama, uključujući brzi rast proizvodnih alata koje omogućuje ICT poput proširene stvarnosti, egzoskeleta i daljinskog upravljanja.

CES 2022: Hyundai predstavio viziju budućnost vozila i transporta

CES 2022: Hyundai predstavio viziju budućnost vozila i transporta

15.01.2022.

Hyundaijeva vizija budućnosti vozila i transporta je modularna te se na CES sajmu u Las Vegasu južnokorejski proizvođač automobila i robota to odlučio pokazati kroz konceptualne modele koji objedinjuju oboje. Uz Plug and Drive i Drive and Lift, Hyundai je pokazao što misli o onome što dolazi.

CES 2022: Nvidia objavila besplatnu dostupnost Omniversa kreatorima Nvidia GeForce Studija

CES 2022: Nvidia objavila besplatnu dostupnost Omniversa kreatorima Nvidia GeForce Studija

11.01.2022.

Nvidia se pohvalila da je besplatna verzija Omniversea, njenog 3D dizajna, suradnje i simulacije u stvarnom vremenu, sada općenito dostupna kreatorima Nvidia GeForce Studio s RTX GPU-ovima.