Svega trećina tehnoloških lidera misli da će AR ili VR biti ključna tehnologija iduće godine

Svega trećina tehnoloških lidera misli da će AR ili VR biti ključna tehnologija iduće godine

Foto: DepositPhotos

Vjerovalo se da će virtualna i proširena stvarnost, poznatija pod skraćenicama VR i AR, biti istinski tehnološki hit na tržištu, ali sve prognoze otprije dvije i tri godine ipak su pogriješile jer svega trećina lidera u tehnološkoj industriji vjeruje da će doći do neke pozitivne promjene.

Odnosno, manji broj njih vjeruje da će te tehnologije doživjeti neku renesansu dogodine, dok njih osjetno više vjeruje da to neće biti tako. Iako, do 2021. brojka prodanih VR i AR uređaja trebala bi dosegnuti 121 milijun, skoro pa šest puta više nego u 2018. Glavni pokretač, očekivano, jest gaming industrija. S obzirom da tehnologija još uvijek nije na vrhunskoj razini koja bi opravdala ulaganje u skupocjene uređaje. No, ono što se zna jest da 70 posto vlasnika VR ili AR uređaja igra igre.

Ništa čudno, VR i AR su simulacija svega oko nas svakako se može pretočiti u ono virtualno i na taj način pomoći da se nešto savlada, da se nešto shvati i da se ljudi zabave. Upravo to je dio koji bi mogao poslužiti da se VR i AR udalje od gaming industrije te uključi u druge, što bi garantiralo rast isporuka, prodaje, prihoda i u konačnici profita.

No, postoje i neki problemi, već sad. Iako se za AR vjerovali da bi trebao biti potpuno hit, to se nije dogodilo. Uređaji namijenjeni za tu tehnologiju su tijekom prošle godine dosegnuli 5,5 milijuna prodanih jedinica, od čega je 4,5 milijuna bilo na komercijalnom tržištu. Dakle, osjetno manje nego VR uređaji sa svojih 30 milijun jedinica.

Sve u svemu, iako je potencijal tehnologije enorman, kompanije još uvijek gledaju kako se ona može implementirati u njihovo poslovanje pa da izvuku što veći interes. Zato se zasad čini da je zastoj jer konkretnije koristi nema, ali uskoro bi možda lavina mogla krenuti te će ta trećina lidera ispasti vizionari i imat će pokoji korak prednosti nad konkurencijom...

Još iz kategorije

Google pokrenuo drugi krug financiranja namijenjen promicanju razvoja digitalnog društva u Hrvatskoj

Google pokrenuo drugi krug financiranja namijenjen promicanju razvoja digitalnog društva u Hrvatskoj

19.02.2020. komentiraj

Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) primio je drugu financijsku potporu tvrtke Google u iznosu od 400 tisuća američkih dolara za projekt Digitalni građanin 2.0 čiji je cilj daljnji razvoj digitalnih vještina u lokalnim zajednicama u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i na Kosovu.

SUPER PRILIKA Osvojite ulaznice za Digital Takeover!

SUPER PRILIKA Osvojite ulaznice za Digital Takeover!

19.02.2020. komentiraj

Networking, učenje od govornika svjetske klase, isprobavanje najnovijih tehnoloških dostignuća ili stjecanje novih spoznaja samo su neke od stvari zašto ne smijete propustiti Digital Takeover 2020.

Play Protect blokirao instalaciju 1,9 milijardi malicioznih aplikacija na Android uređaje

Play Protect blokirao instalaciju 1,9 milijardi malicioznih aplikacija na Android uređaje

19.02.2020. komentiraj

Google je na svom Play Storeu poboljšao sigurnosnu provjeru aplikacija te je u prošloj godini temeljem toga blokirao 1,9 milijardi malicioznih aplikacija koje originalno dolaze s neslužbenih trgovina aplikacijama, a pod time se misli na sve one koje nisu Google Play Store. To je rast od 300 milijuna u odnosu na 2017. i 2018.