CES 2016: Borba domaćih tvrtki za mjesto pod suncem

CES 2016: Borba domaćih tvrtki za mjesto pod suncem

Foto: Dražen Tomić

I ovogodišnji CES u Las Vegasu nije mogao proći bez domaćih tvrtki pa su se među izlagačima našle njih tri – Zipato koji je starosjedilac među tvrtkama koje iz Hrvatske idu na CES, po prvi put je tu Streaming Solutions te kao treća tvrtka je Live Good.

Kako ističe direktor i osnivač Zipata Sebastian Popović dolazak na CES je nešto što se ne smije propustiti pogotovo ove godine kada s pokazalo kako rješenja iz područja kućne automatizacije dobivaju sve više prostora. Oni su se na CES-u odlučili prikazati svoj novi proizvod Zipatail.

Prema njegovoj procjeni za nekoliko godina kombinacijom kućne automatizacije i interneta stvari pred korisnike će stići nove mogućnosti upravljanja pametnim domom, pritom naglašava kako se i danas kućna automatizacija i IoT jako isprepliću.

Svoj prvi nastup na sajmu imaju još dvije domaće tvrtke Live Good i Streaming Solutions. Live Good predstavlja se aplikacijom BodyRecog, odnosno sustavom za procjenu zdravstvenog stanja ljudi na temelju tjelesnog tipa i tjelesnog oblika što je vrlo zanimljiv način rada. BodyRecog je specifičan što za mjerenje ljudskog tijela koristi kameru na pametnom telefonu.

Zahvaljujući startap natjecanju koje je organizirao Bug uz pomoć najjačeg domaćeg telekoma HT-a na CES u Las Vegas stiglas je ekipa iz Streaming Solutionsa koji pokazuju svoju Vyoocam kameru namijenjenu live streamu korisnika uređaja koji se lako stavlja na okvir naočala.

Kako ističe Vedran Vukman dosad su vrlo zadovoljni posjetom i interesom, a posebno pritom ističe dolazak IT legende Scota Jordana. Vukman napominje kako nisu konkurencija Google Glassu iako su tek slični njima, a po funkcijama i mogućnostima i namjeni jako različiti.

 

Još iz kategorije

Umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost samo igrajući igrice

Umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost samo igrajući igrice

19.02.2019. komentiraj

Umjetna inteligencija (UI) od 1997. godine i šahovskih partija s Garijem Kasparovim uspješno pobjeđuje ljude u igrama. Kroz dva desetljeća to se potvrdilo u igrama kao Go ili Dota 2, što je svakako hvalevrijedno no jednostavno nije dovoljno i umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost ako po cijele dane igra igre i uči kako u njima pobijediti ljude.

Do 2023. u upotrebi će biti 8 milijardi glasovnih asistenata

Do 2023. u upotrebi će biti 8 milijardi glasovnih asistenata

19.02.2019. komentiraj

Virtualni asistenti, kojima se u pravilu upravlja glasom, glavni su pokretač tržišta Interneta stvari (IoT) i prema prognozama bi ih se do 2023. godine diljem svijeta trebalo koristiti njih čak osam milijardi, osjetno više od aktualne 2,5 milijarde. To će biti dvostruko više od ukupnih korisnika interneta i imat će vrijednost od oko 80 milijardi američkih dolara.

Broj odbijenih aplikacija u Play Storeu porastao za 55 posto, suspenzija je više za čak 66 posto

Broj odbijenih aplikacija u Play Storeu porastao za 55 posto, suspenzija je više za čak 66 posto

17.02.2019. komentiraj

Google je na svom Play Storeu postrožio kriterije postavljanja aplikacija u prošloj godini, što se itekako osjetilo jer u odnosu na 2017. je 55 posto više odbijenica developerima. U porastu su i suspenzije aplikacija, na godišnjoj razini za više od 66 posto, što potvrđuje da Google nema milosti prema onima koji se ne pridržavaju sad već podosta rigoroznih pravila.