Pandemija koronavirusa pogurala potrošnju na mobilni sadržaj za 28 posto u 2020.

Pandemija koronavirusa pogurala potrošnju na mobilni sadržaj za 28 posto u 2020.

Foto: DepositPhotos

Pandemija koronavirusa zatvorila je ljude u domove na duži period nego ikad u moderno doba, što je označilo potrebu za “ubijanjem dosade”. I to se postiglo zahvaljujući tehnološkim dostignućima, u prvom redu mobilnim uređajima i svime što se "na njima" nalazi.

Stoga, možda ne čudi da su prihodi od mobilnog sadržaja porasli za 28 posto u ovoj godini, prema analizi Strategy Analyticsa. Konkretno, ljudi su najviše trošili na mobilne igre, jer im je to nekako najpraktičnije, najjednostavnije i na najbolji način opušta.

Temeljem svih tih događaja i kroz analizu onoga što slijedi u narednih pet godina, Strategy Analytic navodi da će prihodi od mobilnog sadržaja dosegnuti 860 milijardi američkih dolara. Najveći kreator takve situacije bit će širenje 5G mreže i mobilnih uređaja koji su kompatibilni s njima. Samim time, sve će se ubrzati, napredovati i mobilni uređaji bit će još popularniji nego u ovim trenucima.

Jer, osim što se ljudi na njima igraju, oni im služe za slušanje glazbe, gledanje video sadržaja, čitanje knjiga, informiranje o svemu oko njih, za komunikaciju s bliskim osobama... Dakle, u jednom uređaju dobiva se cijeli niz zanimljivosti, a svaka od njih može se naplatiti i takva situacija dovest će do prave eksplozije kroz pet godina.

Također, čini se da ljude više nego ikad prije zanimaju društvene mreže, što se može primijetiti kroz povećan interes za platformama kao Facebook, TikTok, YouTube... ali interes ide dalje pa je profitirao Spotify, razne igre i video sadržaj općenito. Nekad to nije bio slučaj jer bi mobilne mreže bile preslabe za potrebe korisnika, koji bi potom veći dio surfanja odradili na računalima.

Dakle, jasno je da će s razvoje 5G mreža aplikacije dobivati na značaju kao nikad prije, što povlači za sobom potrebu za kupovinom novih mobilnih uređaja, koji su kompatibilni s 5G signalom. U konačnici, jedno vuče drugo i mobilni dio industrije podosta će profitirati kroz pet godina, što bi mnogima mogao biti pokazatelj kamo krenuti u poslovnom smislu u narednom razdoblju...

Još iz kategorije

Ericsson nastavio stabilno poslovanje

Ericsson nastavio stabilno poslovanje

21.10.2020. komentiraj

Ericsson je ostvario prodaju prilagođenu za usporedne stavke i tečaj porasla je 7 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, uglavnom zahvaljujući prodaji 5G-a u kontinentalnoj Kini. Ostvarena prodaja iznosila je 5,46 milijardi eura u trećem tromjesječju 2020. godine u odnosu na treće tromjesečje 2019. kada je prihod od prodaje iznosio 5,42 milijarde eura.

Američki Devolver Digital kupio Croteam

Američki Devolver Digital kupio Croteam

21.10.2020. komentiraj

Američki izdavač videoigara Devolver Digital kupio je zagrebački studio Croteam - proizvođača videoigara koji stoji iza Serious Sam serijala i naslova The Talos Principle.

TOP 100 najuspješniji tvrtki u segmentu računala prema EBIT

TOP 100 najuspješniji tvrtki u segmentu računala prema EBIT

21.10.2020. komentiraj

Na vodećem mjestu prema dobiti prije kamata, oporezivanja, amortizacije (EBIT) gdje pripadaju tvrtke kojima je pretežiti prijavljeni NKD 26.20, 58.21, 58.29, 95.11, za 2019. godinu nalazi se ponovno IBM Hrvatska s 49,12 milijuna kuna i rastom na godišnjoj razini od 85,86 posto. Istovremeno IBM Hrvatska bilježi na petogodišnjoj razini stabilan, ali fluktuirajući EBIT, pokazu podaci tvrtke Bisnode i portala Poslovna.hr i ICTbusiness.info.