Twitch i Roblox.com vodeće gaming web stranice s tržištnim udjelom od 20 posto

Twitch i Roblox.com vodeće gaming web stranice s tržištnim udjelom od 20 posto

Unazad tri godine, više od 200 milijuna ljudi uključilo se aktivno u PC gaming svijet i okrenulo videoigrama, što znači da je od 2019. i 1,55 milijardi gamera, brojka u ovoj godini dosegla 1,77 milijardi.

Kako bi bili informirani o svemu što se događa u industriji i oko nje, zadužene su specijalizirane web stranice, a uvjerljivo vodeći po tom pitanju su Twitch.tv i Roblox.com. Prema podacima Mejores Apuestasa, te dvije stranice čine 20 posto ukupnog udjela po pitanju prometa pristiglo sa stolnih računala.

Što se Twitcha tiče, kao platforma za streaming videoigara probio se prije desetak godina, a otkako ga je za 970 milijuna američkih dolara 2015. preuzeo Amazon, samo je počeo rušiti rekorde. Koji su pristizali u većoj mjeri tijekom pandemije koronavirusa prošle godine, kad se uvelike povećao broj posjetitelja platforme, ali i aktivnih igrača, kao i kreatora sadržaja.

Kad pak odvojimo Twitch kao zasebnu stavku, dolazimo do toga da generira 10,49 posto ukupnog prometa sa stolnih računala. Prometa koji se tiče videoigara. Zatim slijedi Roblox s 10,04 posto i daleko iza je Steampowered s 1,41 posto pa Kahoot s 0,3 posto i PCH s 0,26 posto...

Najviše prometa Twitch dobiva iz Sjedinjenih Američkih Država, 22,67 posto. Zatim slijede Njemačka (6,73 posto), Kanada (4,28 posto), Rusija (4,18 posto) i Francuska (4,16 posto).

Iako je Steam iznimno relevantan i u travnju je dosegao najviše korisnika u povijesti, njih gotovo 27 milijuna, ima manje novih naslova na platformi nego prije dvije godine. Tad ih je bilo čak 8000, prošle čak 10.263 i kroz prvih šest mjeseci ove godine samo 3031.

Dakle, iako gaming kao takav uživa iznimnu popularnost, svega nekoliko "igrača" na tržištu uistinu uspijeva izvući konkretniji profit iz toga. No oni su ti koji guraju sve druge prema naprijed pa to treba gledati iz tog aspekta.