Do 2023. čak 1,2 milijarde ljudi će igrati online igre

Do 2023. čak 1,2 milijarde ljudi će igrati online igre

Foto: DepositPhotos / Ilustracija

Kroz posljednjih pet godina online igre su udvostručile bazu korisnika i generirale gotovo stotinu milijardi američkih dolara prihoda, čime su postale drugi najveći izbor prihoda za kompletnu gaming industriju.

U današnje vrijeme, cijeli ovaj segment broji 1,1 milijardi korisnika, koji biraju online igre kako bi se zabavili i povezali s drugima u zajednici. Naravno, ta brojka nastavlja rasti iz godine u godinu.

Prema podacima Mejores Apuestas, globalni interes za ovaj tip igranja trebao bi već u 2023. biti zaslužan za 1,2 milijarde igrača. Prihodi bi pak trebali dosegnuti 28,5 milijardi dolara, što je gotovo pet milijardi više nego prognoziranih 23,8 milijardi dolara za ovu godinu.

Također, do 2025. bi prihodi trebali biti na 32,1 milijardu dolara, što je uistinu sjajan rezultat ukoliko se uzme u obzir da se radi samo o jednom dijelu gaming industrije. A on je zanimljiv i ako se pogledaju prosječni prihodi po korisniku...

Ne iz razloga što pokazuje rast već iz razloga što pokazuje da se prihodi od 2017. pa sve do onih očekivanih u 2025. ne mijenjaju značajnije. Jer, prije četiri godine po korisniku se zarađivalo u prosjeku 21,07 dolara, a u 2025. bi to trebalo biti na 25,03 dolara.

Ipak, u 2018. je situacija bila identična kao u 2017., u 2019. i 2020. je bila slabija s 20,61 dolarom i 20,54 dolara. Kroz 2021. se po gameru zarađivalo u prosjeku 21,6 dolara, dogodine bi trebalo to porasti na 22,47 i tako do 2025.

Za online igre pandemija koronavirusa ispala je pozitivna jer se zaustavio negativni trend te se okrenulo rastu, ponajprije jer su online igre bile više u fokusu i kod onih koji ih možda ne bi igrali i trošili na njih da nisu bili zatvoreni u domovima te primorani pronaći neki novi vid zabave, kojem se prije nisu toliko posvećivali. Nakon tog navika je ostala i nije bilo povratka.

Još iz kategorije

Googleovi stručnjaci u 2021. otkrili rekordan broj iznimnih sigurnosnih ranjivosti u softveru

Googleovi stručnjaci u 2021. otkrili rekordan broj iznimnih sigurnosnih ranjivosti u softveru

21.05.2022.

Googleov Project Zero prati iskorištene ranjivosti „nultog dana“ od 2014. i prema evidenciji, nijedna godina nije bila toliko porazna kao prošla. Ta objava iz ponajveće kompanije na svijetu svakako je razlog za zabrinutost jer kibernetički kriminalci očito uvijek imaju korak, ili više njih, ispred onih koji štite od njih.

LAQO osiguranje drugu godinu zaredom ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar

LAQO osiguranje drugu godinu zaredom ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar

20.05.2022.

Croatijin LAQO drugu godinu zaredom ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. Ova vrijedna priznanja Croatijinom LAQO osiguranju stižu prema izboru stručnog žirija CX.portala.

Kubernetes predstavlja Ahilovu petu za obranu od napada ucjenjivačkim softverom

Kubernetes predstavlja Ahilovu petu za obranu od napada ucjenjivačkim softverom

19.05.2022.

Veritas Technologies predstavila je rezultate novog istraživanja koje otkriva kako velika većina organizacija nije spremna za suočavanje sa sigurnosnim prijetnjama usmjerenima protiv njihovih Kubernetes okruženja.