Ponuda komunikacijskih i mrežnih API-ja programerima i poslovnim sustavima, omogućuje nove načine da operatori monetiziraju ulaganja u mobilne mreže, a programeri iskoriste mrežne mogućnosti za stvaranje uzbudljivih novih aplikacija.
Pružateljima komunikacijskih usluga za profitabilan rast ključno je iskorištavanje mogućnosti 5G, a prelazak na samostalnu 5G mrežu (standalone) omogućit će im vrijedne nove alate poput network slicinga, stvarajući prilike za ponudu novih usluga i isporuku dodatnih vrijednosti korisnicima. Upravo o tome na početku ICTbusiness TV emisije govori Miroslav Kantolić iz Ericsson Nikola Tesle.
On pojašnjava da ponuda komunikacijskih i mrežnih API-ja programerima i poslovnim sustavima, omogućuje nove načine da operatori monetiziraju ulaganja u mobilne mreže, a programeri iskoriste mrežne mogućnosti za stvaranje uzbudljivih novih aplikacija.
O najvećem problemu monetizacije 5G mreže, uvođenju 5G standalone odnosno samostalne mreže koja će promijeniti 5G kakvim ga danas poznajemo i utjecaju na gospodarstvo razgovarali smo sa Stephenom Roseom iz IBM-a koji obnaša dužnost potpredsjednika za industrijska rješenja.
U drugom dijelu ICTbusiness TV emisije razgovarali smo s Mijom Soldinom iz Infobipa koji je zadužen za odnose s telekomima odnosno potpredsjednik Telekom strategije u Infobipu i koji govori o umjetnoj inteligenciji i sve većoj njezinoj primjeni u telekmima u svakodnevnom poslovanju.
I za kraj je razgovor s Chris McReynolds iz Kyndryla koji govori o tome kako je kompanija aktivno uključena u rješavanje izazova održivosti, usredotočujući se na pomoć klijentima s podatkovnim centrima, kontrolom klime, energijom i potrošnjom kako bi podržao izgradnju boljeg planeta.
Nova studija Juniper Researcha otkrila je da će globalni broj pretplata na digitalni video narasti za 14 posto u sljedećih pet godina, s 3,1 milijarde u 2024. Ovaj spori rast može se pripisati zamoru od pretplate na razvijenim tržištima. Istraživanje je identificiralo priliku na tržištima u razvoju kao ključnu za održavanje rasta, ali da bi to zahtijevalo ulaganje u lokalizirani sadržaj i telekomunikacijska partnerstva kako bi bila učinkovita.
Dok je prodaja fizičkih igara u stalnom padu porasla tijekom posljednje velike krize, digitalna prodaja čini većinu prihoda od videoigara u cijelom svijetu. Sve u svemu, mobilne igre jedan su od najvećih segmenata igara, s blizu 100 milijardi američkih dolara godišnjeg prihoda. Samo hardver i oglašavanje u igrici donose veći novac.
Krećemo u novu sezonu ICTbusiness TV emisija i to jednom koja baš ocrtava ono što radimo, a to je komunikacija. Komunikacija danas ima mnogo oblika, tehnologije se mijenjaju pa time i sama komunikacija jer dolaze rješenja bazirana na umjetnoj inteligenciji, neuroznanosti, a i mnogim stvarima koje još uvijek niti ne naslućujemo.