Razgovaramo s Matejom Lončarićem koji ima uspješne projekte na području videa, a danas streaming jer on je danas Chief Digital Officer u CME Adria koji je zadužen za brzo rastuću streaming platformu Voyo. On očekuje rast tržišta, a to je u skladu s predviđanjima analitičara koji vide priliku na tržištima gdje se razvija brzi pristup internetu.
Nova studija Juniper Researcha otkrila je da će globalni broj pretplata na digitalni video narasti za 14 posto u sljedećih pet godina, s 3,1 milijarde u 2024. Ovaj spori rast može se pripisati zamoru od pretplate na razvijenim tržištima. Istraživanje je identificiralo priliku na tržištima u razvoju kao ključnu za održavanje rasta, ali da bi to zahtijevalo ulaganje u lokalizirani sadržaj i telekomunikacijska partnerstva kako bi bila učinkovita.
Upravo o tome razgovaramo s Matejom Lončarićem koji ima uspješne projekte na području videa, a danas streaming jer on je danas Chief Digital Officer u CME Adria koji je zadužen za brzo rastuću streaming platformu Voyo. On očekuje rast tržišta, a to je u skladu s predviđanjima analitičara koji vide priliku na tržištima gdje se razvija brzi pristup internetu.
Zbog ekspanzije brzog i jeftinog interneta, tržišta u razvoju predstavljaju značajnu priliku za rast platformi za video streaming. To je nadopunjeno sve većom pristupačnošću pametnih telefona i razvojem jeftinih pretplata na video streaming samo za mobilne uređaje; smanjenje financijske prepreke ulasku potrošača u tim regijama.
Nova studija Juniper Researcha otkrila je da će globalni broj pretplata na digitalni video narasti za 14 posto u sljedećih pet godina, s 3,1 milijarde u 2024. Ovaj spori rast može se pripisati zamoru od pretplate na razvijenim tržištima. Istraživanje je identificiralo priliku na tržištima u razvoju kao ključnu za održavanje rasta, ali da bi to zahtijevalo ulaganje u lokalizirani sadržaj i telekomunikacijska partnerstva kako bi bila učinkovita.
Dok je prodaja fizičkih igara u stalnom padu porasla tijekom posljednje velike krize, digitalna prodaja čini većinu prihoda od videoigara u cijelom svijetu. Sve u svemu, mobilne igre jedan su od najvećih segmenata igara, s blizu 100 milijardi američkih dolara godišnjeg prihoda. Samo hardver i oglašavanje u igrici donose veći novac.
Krećemo u novu sezonu ICTbusiness TV emisija i to jednom koja baš ocrtava ono što radimo, a to je komunikacija. Komunikacija danas ima mnogo oblika, tehnologije se mijenjaju pa time i sama komunikacija jer dolaze rješenja bazirana na umjetnoj inteligenciji, neuroznanosti, a i mnogim stvarima koje još uvijek niti ne naslućujemo.