Tržište uređaja za virtualnu, proširenu i miješanu stvarnost čeka eksplozivan rast

Tržište uređaja za virtualnu, proširenu i miješanu stvarnost čeka eksplozivan rast
DepositPhotos

Tržište koje se tiče uređaja namijenjenih reprodukciji virtualne, proširene stvarnosti i miješane stvarnosti, popularnije pod pojmovima VR, AR i MR, u naredne bi dvije godine trebalo dosegnuti vrijednost od 124,8 milijardi američkih dolara. Riječ je o rastu od 305 posto.

Barem ako se vodimo izvješćem objavljenom od strane Buy Shares, koje tvrdi da će sav taj novac pristići zahvaljujući prodaji 26,5 milijuna VR i AR uređaja. Dokaz je to da ova potentna tehnologija sporo, ali sigurno dolazi u ljudsku svakodnevicu, a to znači da je ipak trebalo malo bolje postaviti temelje za tako nešto.

Primjerice, u prošloj godini prodano je 5,5 milijuna ovih uređaja i uprihodilo se 6,3 milijardi dolara. Kroz četvrti kvartal lideri na tržištu bili su Oculus Quest 2 s više od milijun isporuka i PlayStation VR s njih 125.000. Podosta skromne brojke u odnosu na razne druge uređaje, ali iznimno značajne za ovo tržište.

Dakle, glavni pokretač tržišta, očekivano, bit će gaming industrija. Obzirom da tehnologija još uvijek nije na vrhunskoj razini koja bi opravdala ulaganje u skupocjene uređaje. No, ono što se zna jest da 70 posto vlasnika VR, AR ili MR uređaja igra igre. I zna se da će kroz naredne dvije godine svi ti uređaji imati širu uporabu.

Ništa čudno, VR, AR i MR su simulacija svega oko nas svakako se može pretočiti u ono virtualno i na taj način pomoći da se nešto savlada, da se nešto shvati i da se ljudi zabave. Upravo to je dio koji bi mogao poslužiti da se VR, AR i MR udalje od gaming industrije te uključi u druge, što garantira rast isporuka, prodaje, prihoda i u konačnici profita. Što i vidimo iz brojki koje nudi Buy Shares.

Naravno, rastu popularnosti i boljim rezultatima pomogla je 5G tehnologija, smanjenje cijena, konkurentnost i sve što dolazi kad se nove tehnologije ustabile na tržištu.