Zipato zadovoljan nastupom u Las Vegasu

Zipato zadovoljan nastupom u Las Vegasu

Foto: Dražen Tomić, Damir Brkić

Ovogodišnji CES je definitivno potvrdio snagu trenda "Internet of Things", ističe za ICTbusiness osnivač Zipata Sebastijan Popović čija se tvrtka s tridesetak zaposlenika bavi uređajima za upravljanje domom koji spadaju u kategoriju Smart Home.

„Većina izlagača je predstavila mogućnost povezivanja vlastitih proizvoda sa Internetom, a u cilju omogućavanja kontrole putem mobilnih aplikacija, te povezivanja sa sličnim proizvodima ili sustavima. Nama je to iznimno drago jer je upravo Zipato jedan od "Internet of Things" sustava koji omogućuje povezivanje različitih uređaja na Internet, te njihovu kontrolu i automatizaciju. Upravo stoga je i ovogodišnja Connected Home zona bila značajno veća od prošlogodišnje“, ističe Popović.

Prema njegovim riječima, Zipato je već prepoznatljivo ime u Connected Home zoni, pa je posječenost štanda bila vrlo velika unatoč velikom broju novih izlagača u ovoj zoni. Stoga smo iznimno zadovoljni ostvarenim kontaktima, te se nadamo novim poslovima tijekom 2017, napominje Popović i dodaje kako je planiraju razvoj svoje platforme i očekuju da bi ona mogla biti zanimljiva i velikim proizvođačima koji na njoj mogu graditi svoj ekosustav.

Podsjetimo,  Zipato je dobio nagradu CES 2017 Innovation Awards i to za novu verziju njihovog rješenja za nadzor pametnog doma ZipaTile. Proizvode uključene u tu nagradu ocjenjuje stručni ocjenjivački sud koji time honorira dizajn i tehnički aspekt rješenja tehnologije za krajnje potrošače i to u ukupno 28 kategorija proizvoda.

ZipaTile je kontrolna ploča za pametne domove instalirana na 8-inčnom tabletu kojeg pokreće Android OS s velikim brojem raznih senzora. Korisnici ju mogu lako instalirati na zid u bilo kojoj prostoriji u domu, a, zahvaljujući brojnim softverskim rješenjima, ona će lako zamijeniti uobičajeni sustav sigurnosti, termostat, interfon i kontroler automatizacije doma u jednom uređaju.

Još iz kategorije

Umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost samo igrajući igrice

Umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost samo igrajući igrice

19.02.2019. komentiraj

Umjetna inteligencija (UI) od 1997. godine i šahovskih partija s Garijem Kasparovim uspješno pobjeđuje ljude u igrama. Kroz dva desetljeća to se potvrdilo u igrama kao Go ili Dota 2, što je svakako hvalevrijedno no jednostavno nije dovoljno i umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost ako po cijele dane igra igre i uči kako u njima pobijediti ljude.

Do 2023. u upotrebi će biti 8 milijardi glasovnih asistenata

Do 2023. u upotrebi će biti 8 milijardi glasovnih asistenata

19.02.2019. komentiraj

Virtualni asistenti, kojima se u pravilu upravlja glasom, glavni su pokretač tržišta Interneta stvari (IoT) i prema prognozama bi ih se do 2023. godine diljem svijeta trebalo koristiti njih čak osam milijardi, osjetno više od aktualne 2,5 milijarde. To će biti dvostruko više od ukupnih korisnika interneta i imat će vrijednost od oko 80 milijardi američkih dolara.

Broj odbijenih aplikacija u Play Storeu porastao za 55 posto, suspenzija je više za čak 66 posto

Broj odbijenih aplikacija u Play Storeu porastao za 55 posto, suspenzija je više za čak 66 posto

17.02.2019. komentiraj

Google je na svom Play Storeu postrožio kriterije postavljanja aplikacija u prošloj godini, što se itekako osjetilo jer u odnosu na 2017. je 55 posto više odbijenica developerima. U porastu su i suspenzije aplikacija, na godišnjoj razini za više od 66 posto, što potvrđuje da Google nema milosti prema onima koji se ne pridržavaju sad već podosta rigoroznih pravila.