SoftBank se priprema za još milijardu dolara AI poticaja
SoftBank je izdvojio 150 milijardi JPY (960 milijuna USD) za nadogradnju svoje računalne infrastrukture. To je dio pokušaja stvaranja GenAI platforme prilagođene japanskom jeziku.
Video igre mnogi još uvijek tretiraju kao razonodu i nešto neozbiljno, ali iza kulisa takvog shvaćanja krije se jedna ogromna zajednica objedinjena pod nazivom eSports. Ne postoji „od jučer“ već čak 17 godina i ujedinjuje gamere diljem svijeta na raznim natjecanjima globalnog značaja, a 2020. bi trebao doživjeti istinsku eksploziju.
Naime, Statista nam pokazuje da bi samo od gledatelja za tri godine eSports zajednica trebala generirati čak 1,49 milijardi američkih dolara! I to sve na temelju čak 580 milijuna gledatelja. Primjerice, u ovoj godini prognoza je da će se generirati 696 milijuna dolara od 385 milijuna gledatelja, a u prošloj je bilo generirano 493 milijuna dolara na 323 milijuna gledatelja.
A sve je počelo globalno početkom stoljeća, a kao termin se pojavilo 1972. godine na američkom sveučilištu Stanford i "intergalaktičkim Olimpijskm igrama". No to je ipak bilo podosta neozbiljno u odnosu na orhanizaciju Word Cyber Games (WCG) s dolaskom 2000. godine, gdje su se igrači natjecali u igrama kao Starcraft Broodwar, Need For Speed 3 i dalje, Warcraft 3, FIFA 00 i dalje, ali i mnoge druge koje bi se mijenjale, bilo da je riječ o Counter Strike, Call of Duty ili neka druga "pucačina". Bilo je tu i Warhammera, bilo je i Street Fightera, Mortal Kombata...
No danas je sve to mnogo iznad WCG-a, iza kojeg više ne stoji Samsung kao što je nekad i popularnost je splasnula, posebno jer sad svaka igra ima svoja velika događanja pa Starcraft 2 pobjednici dobivaju i po 100 tisuća dolara nagrade, League of Legends igrači i više, Dota 2 igrači također.
Dakle, lijepi su trenuci pred zaljubljenicima u video igre. Odnosno, već traju...