Tvrtke koje su već implementirale slučajeve upotrebe industrijskog metaverzuma vide više prijavljenih koristi nego što očekuju one koje su još u fazi planiranja, ponajviše u smanjenju kapitalnih izdataka (15%), održivosti (10%) i poboljšanju sigurnosti (9%), prema istraživanje koje su objavili Nokia i EY. Ispitujući trenutačno stanje poduzetničkog i industrijskog metaverzuma, studija Metaverse at work, koja je anketirala 860 poslovnih lidera u šest zemalja, pokazuje da se očekuje da će industrijski metaverzum ispuniti očekivanja i iznad njih.
Nalazi pokazuju da tvrtke vjeruju u snagu metaverzuma i da su metaverzum tehnologije tu da ostanu. Samo 2% ispitanika vidi metaverzum kao modnu riječ ili modni hir, dok je 58% tvrtki s budućim planovima za metaverzum već primijenilo ili isprobalo barem jedan slučaj upotrebe povezan s metaverzumom. Gotovo svi (94%) onih koji tek trebaju započeti svoje putovanje metaverzumom planiraju to učiniti u sljedeće dvije godine.
Tvrtke također kažu da industrijski metaverzum stvara znatnu poslovnu vrijednost. U prosjeku, 80% onih koji su već implementirali slučajeve upotrebe metaverzuma vjeruju da će imati značajan ili transformacijski utjecaj na način na koji posluju. Gotovo svi (96%) ispitanika vide kako, miješanjem fizičkih i virtualnih slučajeva upotrebe; metaverse donosi dodatne inovativne mogućnosti koje će im omogućiti da ubrzaju implementaciju, usvajanje i unovčavanje Industrije 4.0 za svoje poslovanje.
Što se geografije tiče, SAD (65%), UK (64%) i Brazil (63%) trenutno prednjače kada je riječ o implementaciji ili pilotiranju barem jednog industrijskog/poslovnog slučaja upotrebe metaverzuma. Prosjek u Njemačkoj bio je 53%, dok je Azija i Pacifik manje napredna (Japan, 49%; Južna Koreja, 49%).
Na pitanje od kojih slučajeva upotrebe najviše očekuju da će pružiti transformativnu vrijednost, poduzeća su vidjela najveći potencijal u korištenju proširene stvarnosti za obuku za uključivanje i usavršavanje radne snage, dok su tri od četiri anketirane industrije odabrale upotrebu virtualnog istraživanja i razvoja za poboljšanje proizvoda dizajn i procesi.
Prilikom implementacije slučajeva upotrebe metaverse, tvrtke jasno cijene potrebu za dovoljnom infrastrukturom i robusnim analitičkim sposobnostima. Ispitanici su najveću važnost pridali ključnim tehničkim čimbenicima koji su doista temeljni za ispunjavanje zahtjeva takvih slučajeva upotrebe – računalstvo u oblaku (72%), AI/ML (70%) i mrežna povezanost (68-70%). S obzirom na potrebu za daljnjom tehničkom ekspertizom unutar tvrtke, u ovoj se fazi poduzeća oslanjaju na niz partnera kako bi zatvorili nedostatke u mogućnostima i implementirali slučajeve korištenja.
Bolt je udružio snage s 37-ero djece iz cijelog svijeta i urbanim stručnjakom Liorom Steinbergom kako bi osnovali prvi think tank na svijetu koji okuplja djecu i odrasle kako bi zamislili svjetliju budućnost gradova, mobilnosti i okoliša.
Pomaknite se u svijet inovacija i umjetnosti dok se bliži trenutak dodjele prestižnih Game Changer nagrada za 2024. godinu! Držeći se obećanja da će ova godina biti još spektakularnija od prethodne, Game Changer tim pripremio je nezaboravno iskustvo koje će vas ostaviti bez daha.
Monopol koji nad tržištima umjetne inteligencije ima Nvidia analitičari su počeli dovoditi u pitanje jer smatraju tvrde da povećanje potrošnje energije grafičkih kartica (GPU) neće biti održivo u budućnosti.