Završen je ovogodišnji Gamescom u Njemačkoj, a njegove dvorane bile su ispunjene mnogobrojnim posjetiteljima još od prvog dana. Sada su stigle i službene brojke koje pokazuju da je sveukupno 265 tisuća posjetitelja odlučilo posjetiti sajam. Iako je ovo manja brojka od prošlog izdanja sajma u 2019. godini, Gamescom je uspješno odradio organizaciju ovoliko velikog eventa, pogotovo nakon dvije godine održavanja u digitalnom obliku zbog pandemije koronavirusa.
“Za ovaj restart, brojni partneri i cijeli Gamescomov tim žestoko su se borili kako bi se Gamescom 2022 konačno ponovno mogao održati u izložbenim dvoranama u Kolnu. Ovo nije bio lak put za industriju sajmova općenito, a posebno za Koelnmesse. Unatoč svemu, sa svim izlagačima i nama zajedno, uspjeli smo privući stotine tisuća ljudi, ali i milijune diljem svijeta oduševiti Gamescomom. Posebno mi je drago što je toliko posjetitelja i izlagača iz inozemstva stiglo u Koln kako bi zajedno proslavili svoju strast prema igrama“, izjavio je Gerald Bose, predsjednik Koelnessea.
Posjetitelji su ove godine imali priliku isprobati igre i proizvode od više od tisuću izlagača, prisustvovati na fenomenalnom metal koncertu na kojem su nastupali Matt Heafy (Trivium), Alissa White-Gluz (Arch Enemy) i Mikael Stanne (Dark Tranquillity), ali i sveukupno uživati u gaming atmosferi ispunjenoj igrama, fanovima i cosplayerima koju jedino može ponuditi veliki sajam kao što je Gamescom.
Iz OpenAI tvrde da 600.000 pojedinaca plaća za poslovnu verziju ChatGPT-a,a ti pojedinci plaćaju za ChatGPT Enterprise ili ChatGPT Team, koji čine ono što OpenAI naziva svojim "poslovnim proizvodima", prema OpenAI-jevom glavnom operativnom direktoru Bradu Lightcapu.
Tržište podatkovnih centara u jugoistočnoj Europi ima veliki potencijal rasta u sljedeće dvije do tri godine. Svi pokazatelji govore u tom smjeru, a zemlje u regiji postaju sve privlačnije ulagačima