Kina je i dalje najveće gaming tržište na svijetu, a odmah slijede Sjedinjene Američke Države. Situacija je to koja ne iznenađuje i svjedočimo je poduži niz godina. Također, prema prognozi Statite, svjedočit ćemo joj minimalno do 2025.
Konkretnije, u 2021. se očekuje da će videoigre i tržište vezano uz njih uprihoditi samo u Kini 49,3 milijardi američkih dolara, a 2025. će brojka biti na 71,2 milijarde.
Što se tiče američkog tržišta, za ovu godinu prognoziraju se prihodi od 30,4 milijarde dolara, a u 2025. 42,5 milijardi dolara.
Zatim slijedi Japan s 18,2 milijarde u 2021. i prognozirane 24 milijarde u 2025. Južna Koreja je na 6,2 milijarde za ovu i 8,7 milijardi za četiri godine.
Velika Britanija i Indija bi se u 2025. trebale izjednačiti na 8,6 milijardi dolara. Baš kao što će između 3,4 milijarde i 3,8 milijardi dolara prihoda u 2025. biti francusko, rusko, njemačko i meksičko tržište.
Dakle, za gaming industriju situacija ide samo na bolje...
Samsung je zadržao svoju vodeću poziciju na AMOLED tržištu s 43 posto udjela u ukupnom tržištu, prema Omdiji. Međutim, porast isporuka kineskih proizvođača AMOLED-a doveo je do pada Samsungovog udjela isporuka ispod 50 posto po prvi put.
Infobip Shift Miami, američka inačica hrvatske developerske konferencije, još je jednom okupio brojnu tehnološku publiku na obalama Floride. Uspješno drugo izdanje konferencije obilježio je bogat prošireni program koji je ove godine obuhvatio dva dana, kao i probran popis predavača iz vrha developerske industrije.
Bilo da se radi o svestranosti Pythona, sveprisutnosti JavaScripta ili eleganciji SQL-a, vaš će izbor oblikovati vaše putovanje u zamršeni svijet programiranja.