IFA 2016: Gaming pokreće tržište

IFA 2016: Gaming pokreće tržište

Foto: Dražen Tomić, Damir Brkić

Veliki broj proizvođača računala, ali i pametnih telefona i tableta sve više paze na poseban dio populacije koji se igra na svojim uređajima. Kako smo nedavno vidjeli na sajmu računalnih igara Gamescom u Koelnu, o čemu možete pogledati više i u našoj TV emisiji ICTbusiness TV ali i našem specijaliziranom portalu Gameperspectives.hr, riječ je o vrlo velikoj populaciji koja zaista uživa u igrama i u njih se uživljava.

Bilo je to vidljivo i na sajmu IFA u Berlinu gdje su mnogi proizvođači isticali svoje proizvode namijenjene upravo ovoj populaciji. U prvih šest mjeseci ove godine, prema analitičarima GfK, gaming PC industrija zabilježila je rast prodaje desktop računala za čak 75 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Istovremeno porasla je i prodaja prijenosnih računala za gamere čak 95 posto i to je donijelo čak 46 posto rasta prihoda.

Osim kod računala, rast je vidljiv i u segmentu dodatne opreme – tipkovnica, miševa, slušalica. Tako su korisnici za tipkovnice potrošili 86 milijuna eura odnosno 23 posto više nego prethodne godine. Za slušalice su također više trošili to čak 19 posto.

Ono što je bilo vidljivo i na sajmu IFA, a potvrdili su nam i predstavnici Lenova budućnost je svakako u VR – odnosno virtualnoj stvarnosti kada je riječ o gaming industriji. Ipak svi su tu i dalje oprezni, ali su očekivanja velika.

Još iz kategorije

Kineski znanstvenici razvili kvantni procesor koji je 60 tisuća puta brži od trenutnih superračunala

Kineski znanstvenici razvili kvantni procesor koji je 60 tisuća puta brži od trenutnih superračunala

27.11.2021.

Razvoj kvantnog računalstva odvija se sve većom brzinom jer su u „utrku“ uključene svjetske velesile, no čini se da Kina ipak ima prednost pred ostalima. Ako je suditi prema posljednjem uspjehu njenih znanstvenika.

Google Play krenuo s uvođenjem alternativnih metoda plaćanja

Google Play krenuo s uvođenjem alternativnih metoda plaćanja

27.11.2021.

Tužba koju je Epic Games pokrenuo protiv Googlea i Applea zbog naknade za transakcije koje se obavljaju u samoj igri, a ne njihovim platformama, urodila je plodom i obje velike kompanije morale su promijeniti navike. Iako, postoji cijeli niz 'napisanog između redaka'...

Pred umjetnom intelgencijom još je jako puno izazova

Pred umjetnom intelgencijom još je jako puno izazova

27.11.2021.

Otkako je prije 60 godina John McCarthy „iskovao“ termin „umjetna inteligencija“, jedno od najvećih iznenađenja bilo je otkriće da ona ne može na jednostavan način izvoditi ono što je ljudima lako, normalno i ne izaziva nikakve intelektualne napore.