Sony želi poboljšati kvalitetu igara za PlayStation, no ruke su im vezane

Sony želi poboljšati kvalitetu igara za PlayStation, no ruke su im vezane

Direktor Sony UK, Jim Ryan, u prošlotjednom intervju osvrnuo se na kvalitetu igara koje se lansiraju na njihovoj PlayStation igraćoj konzoli, te objasnio kako gleda na današnje igre i njihovu kvalitetu.

Ryan napominje kako je Ubisoft odlučio "zaključati" svoju popularnu igru Assassin's Creed Unity na 30 fps, a Bethesda je to odlučila napraviti s igrom The Evil Within. Posebno ga zabrinjava smanjenje fps-a, a još više puštanje igara s puno bugova.

Igre se uopće ne provjeravaju temeljito i pažljivo nego je cilj da se što prije puste u prodaju kako bi se zaradilo. Ističe kako su igre kao što su Battlefield 4, Assassin's Creed Unity, Watch Dogs, Halo i Driveclub imale određene poteškoće i bugove prilikom lansiranja na tržište, što je nedopustivo.

Ryan dalje naglašava kako je iskustvo s igrom Driveclub bilo bolno za Sony i da su naučili lekciju. Sada će igre LittleBigPlanet i The Last of Us proći detaljniju provjeru kako se ne bi dogodili neki iznenađujući bugovi.

Ljudi plaćaju solidnu svotu novaca za vrhunske igre, i za njih žele dobiti kvalitetu, zaključuje  Ryan, no nažalost, želja za što bržom zaradom i lansiranjem igara dovodi do nedovoljno ispoliranog sadržaja i igraćeg iskustva, koja se onda krpaju brzim zakrpama po lansiranju. Sve to ostavlja gorak okus igračima, a to nikako nije dobro.