Kako team building učiniti najboljom mogućom investicijom

Kako team building učiniti najboljom mogućom investicijom

Iako se često pokazao kao nužan zbog epidemioloških mjera radi suzbijanja širenja koronavirusa uzročnika bolesti COVID-19, svima nam je već pomalo preko glave posla kojeg obavljamo na daljinu.

To je razumljivo. Tehnologija je napredovala velikim koracima, ali i dalje ne može u potpunosti zamijeniti neposrednost i bliskost koje donosi izravna interakcija s drugim ljudima.

Ipak, čak i nakon što pandemija postane prošlost - što će se, nadamo se, dogoditi uskoro - rad od kuće (ili na druge načine na daljinu) neće posve nestati.

U Appleu ne samo što su odgodili povratak u urede do daljnjega, već su svakom zaposleniku dali po tisuću američkih dolara za opremanje kućnog ureda. Slično je i u Googleu i drugim velikim tehnološkim tvrtkama.

Prema istraživanju analitičke kuće Gartner, čak 39 posto radnika čiji je glavni kapital znanje moglo bi dati otkaz pokuša li ih se pod svaku cijenu prisiliti na povratak u ured.

Iako rad na daljinu nosi niz prednosti, poslodavci su s druge strane pred velikim izazovom kako zadržati motiviranost i zadovoljstvo radnika, visoku produktivnost te izbjeći zamor koji nastaje nakon dugotrajnog korištenja Zooma, Teamsa i drugih platformi.

Kako ih učiniti zanimljivijim i zabavnijim? Kako te platforme iskoristiti za što tješnje povezivanje i usklađivanje članova timova koji su na udaljenim lokacijama?

Ta smo si pitanja mi u Terrible Creations postavili kad smo odlučili u ponudu uvrstiti i igre online.

Naime, do tada smo osmišljavali, izrađivali i vodili igre s uživljavanjem u uloge uživo kao oblik team buildinga i incentive programa za više tvrtki u Hrvatskoj i inozemstvu.

Upustili smo se u tu avanturu jer smo uvidjeli njihov ogroman potencijal i htjeli donijeti dašak svježine u ponudu na domaćoj i inozemnoj team building sceni.

Naravno, s pojavom pandemije igre uživo više nije bilo moguće voditi. Morali smo pronaći nove načine ostvarivanja prihoda.

Oslanjajući se na višegodišnje iskustvo u dizajnu igara, bacili smo se na razvoj sadržaja koji će zaposlenice i zaposlenike iz pasivnih promatrača pretvoriti u aktivne sudionice i sudionike, potaknuti njihovu kreativnost i lateralno razmišljanje, postaviti pred njih uzbudljive izazove i razigrati ih. Na neki ih način pokrenuti iako sjede ispred računala.

Koristili smo pritom elemente zagonetki, pitalica, mozgalice i zanimljive priče, ciljajući na stvaranje osjećaja pustolovine, jačanja timskog rada, ali i postignuća u nadmetanju s drugima. Sve smo to upakirali u format koji ne traje dulje od sat do dva i nije teži za savladati od, primjerice, standardnog pub kviza.

Tako su nastale igre "Hack", "Izgubljeni bogovi" i "Prys".

Naglasak u "Bogovima" je na istraživanju poznatih i manje poznatih mitologija rješavanjem zadataka i zagonetki, kao i otkrivanju tko je odgovoran za neobičnu situaciju u kojoj ćete se naći na početku igre.

"Hack" je šaljiva kombinacija pub kviza i igranja uloga uživo u kojoj se suparnički timovi natječu tko će prije steći kontrolu nad umjetnom inteligencijom koja može hakirati bilo što.

Dok su "Bogovi" i "Hack" primarno namijenjeni skupinama od 50-60 zaposlenika, "Prys" je igra koja se igra u zatvorenim prostorima. Namijenjena je za 12 sudionica i sudionika koji trebaju razriješiti ozbiljne probleme s kojima će se suočiti posada svemirskog broda sastavljena od iznimno naprednih androida i ljudskih bića.

Naš je rad u razvoju igara online prepoznala ACT grupa i uvrstila nas u svoj program "Nevjerojatni". To nam je donijelo ulaganje vrijedno pet tisuća eura banke RBA, profesionalno mentoriranje i edukacije o marketingu, prodaji, strategiji i operacijama, koje će nam i te kako koristiti u budućem radu.

Terrible Creations skupina je kreativaca koji su se okupili sa željom da izmjene team building scenu u Hrvatskoj (i šire) i poguraju ju naprijed na način da team building nije trošak kompanije već najbolja moguća investicija.

Još iz kategorije

9 stvari koje sigurno niste znali o PlayStation konzoli (a jako su zanimljive!)

9 stvari koje sigurno niste znali o PlayStation konzoli (a jako su zanimljive!)

05.01.2022.

Ako mislite kako znate sve o megapopularnoj PlayStation igraćoj konzoli, vjerojatno se varate. Primjerice, znate li kako je nastala ova igraća konzola ili koja je najpopularnija PlayStation? Znate li kako je PlayStation 3 korišten je u istraživanju crnih rupa?

Ključni elementi izrade product roadmap-a za digitalne produkte

Ključni elementi izrade product roadmap-a za digitalne produkte

31.12.2021.

Kod plasiranja novih digitalnih produkata i usluga, sa željom što brže distribucije na tržište, razvoj se odvija ubrzano - proces razvoja se maksimalno krati, štedi se na vremenu i budžetu, izostavljaju neke aktivnosti.

Gradimo bolju digitalnu budućnost

Gradimo bolju digitalnu budućnost

28.12.2021.

Nakon 2020., pandemija je očekivano obilježila i ovu godinu, ostavljajući neizbrisiv trag na svjetskoj i domaćoj ekonomiji. U A1 Hrvatska, kao i u ostatku telekomunikacijskog sektora, osjećamo utjecaj globalne krize koja je promijenila potrebe korisnika i naš pristup poslovanju.