Prošlo je više od deset mjeseci otkad je svjetski poznati izdavač igara Playrix kupio zagrebački studio Cateia Games (sada Playrix Croatia) - potez koji je uspješno povisio spomenuti studio na sljedeću razinu u tržištu mobilnih igara. Više o promjenama koje su došle s tom akvizicijom, ali i o samom procesu izrade i lansiranja igara pojasnio nam je Šime Matulić, art manager studija Playrix Croatia.
Mogu vam reći da kao dio Playrix grupacije ciljamo na izradu hit igara, a to povlači mnogo testiranja i prototipiranja kako bismo postigli najbolji rezultat. Naša fluidna komunikacija s centralom i resursi koji su nam sada na raspolaganju nam omogućuju veći uvid u industriju nego što je to slučaj u manjoj kompaniji.
Izrada igara za tržište mobilnih igara danas je približeno mnogim entuzijastima s raznim alatima, unaprijeđenim tehnologijama i olakšanom pristupu informacija kako zapravo započeti prve projekte, ali taj spomenuti napredak u tehnologiji donosi i određene izazove u segmentu optimizacije. Kako bi proizvođači videoigara približili svoj proizvod što je većem broju ljudi, potrebno je razmišljati o širem spektru podržanih mobilnih uređaja.
Europska komisija već bi u ožujku mogla izdati nacrt zakona koji poziva pružatelje usluga u cloudu i hiperskalere da nadoknade promet koji generiraju njihove usluge izravnim financiranjem infrastrukture telekomunikacijskih kompanija.
Kriptovalute su kroz prošlu godinu podosta brzo mijenjale vrijednost i izazvale nesigurnost kod investitora, što je rezultiralo njihovim masovnim povlačenjem s mjenjačnica, koje su samim time doživjele poveći financijski udar.
Negdje u jesen 2012. godine kada mi je postalo jasno da usprkos zapravo genijalnim uvjetima, kakve dotad nisam imao u niti jednom poslu kojim sam se bavio, jednostavno me nije veselilo baviti se više medicinskom opremom odlučio sam otići.