Predviđa se da će prihod u segmentu videoigara dosegnuti 365,60 milijardi dolara u 2023. godini, a procjene pokazuju kako će prihod uz godišnju stopu rasta (CAGR 2023.-2027.) od 7,17 posto u 2027. godini donijeti čak 482,30 milijarde dolara.
U segmentu videoigara očekuje se da će broj korisnika do 2027. iznositi 3,04 milijarde korisnika, odnosno gotovo polovicu svjetskog pučanstva. Penetracija korisnika bit će 34,5 posto 2023., a očekuje se da će dosegnuti 38,3 posto do 2027. Najveći segment su mobilne igre s tržišnim obujmom od 315,90 milijardi dolara u 2023. godini.
U globalnoj usporedbi, većina prihoda će se generirati u Kini (105,9 milijardi dolara u 2023.).
Predviđa se da će prosječni prihod po korisniku (ARPU) u segmentu videoigara iznositi 137,80 dolara u 2023. godini.
O trendovima u gamingu i kako ga pretvoriti nakon posla u Googlu u dobar biznis usprkos svemu i krizi razgovarali smo s Nikolom Stolnikom iz Good Game Global.
Bez obrazovanja nema napretka, međutim na nivou Europske unije prepoznata je potreba Pametne specijalizacije odnosno načina poticanja razvoja i inovacija u pojedinim sektorima, ali i njihova suštinska promjena i postavljena su zapravo vrlo velika očekivanja.
Telekomi se na svjetskom tržištu susreću s velikim problemima, menadžeri će reći izazovima, no to su ipak problemi koje treba riješiti jer monetizacija 5G mreža najvažniji je put uspjeha za telekom u današnje vrijeme. Monetizacija nije samo povrat investicije, nego prije svega pronalaženje pravih uporaba 5G mreža koje se još uvijek nisu dogodile. Kako se očekuje da će 6G biti standardiziran do 2023. godine telekomi imaju 6 godina za monetizaciju. Ne treba pritom zaboraviti da se već govori o 5.5G, stoga je pred telekomima vrlo zanimljivo razdoblje.
Pred vama je prva od čak 8 televizijskih emisija iz Barcelone s najvećeg telekomunikacijskog sajma MWC 2024., a u njenima će se naći čak 35 zanimljivih razgovora s ključnim ljudima domaće i strane ICT scene.