Novi gaming monitori predstavljeni na Gamescomu

Novi gaming monitori predstavljeni na Gamescomu

Ovogodišnji Gamescom u Koelnu Samsung Electronics iskoristio je za predstavljanje novog gaming monitora oznake CRG5. To je, kako tvrde u Saumsungu, posljednji u seriji Samsung zakrivljenih gaming monitora. Gamescom, najveći svjetski gaming sajam, važan je događaj za Samsung na kojem prikazuju svoju najnoviju gaming tehnologiju. Osim CRG5, posjetitelji gamescoma su mogli iskusiti i druge Samsungove inovacije u polju gaming monitora, uključujući Space Gaming Monitor (SR75Q) i Super Ultra-wide CRG9 49“, ističu iz ovog korejskog proizvođača.

„Gaming se brzo razvija, a s njime dolaze i veća očekivanja igrača. Kao lider u industriji gaming monitora, uvijek stavljamo naglasak na inovacije kako bismo korisnicima pružili najnaprednije iskustvo igranja igrica. CRG5 nudi prvi zakrivljeni monitor u industriji s tehnologijom RapidCurve™ od 240 Hz i kompatibilnim G-Syncom, koji će korisnicima omogućiti potpuno novo iskustvo igranja.“, rekao je Seog-gi Kim, izvršni potpredsjednik odjela Visual Display Business tvrtke Samsung Electronics.

CRG5 od 27-inča kombinira brzinu osvježavanja od 240Hz RapidCurve tehnologije i zakrivljenosti 1500 R, eliminirajući vrijeme kašnjenja tijekom prikazivanja ultra brzih scena za doista impresivan doživljaj igranja igrica. Brzina osvježavanja od 240 Hz omogućava brz, gladak odgovor na prijelaze zaslona i brzo mijenjanje scena, dok zakrivljeni ekran od 1500R nudi širi kut gledanja. Kako bi se izbjegao zastoj slike, zamućenje i titranje, kompatibilni G-sync iz NVIDIA sinkronizira jedinicu za obradu grafičkih podataka (GPU), nudeći igračima izuzetno dinamičnu igru tijekom bilo koje scene u punoj HD rezoluciji.

„Vrhunski gaming kompjutori zaslužuju odlične monitore, a Samsungov prvi kompatibilni NVIDIA G-SYNC monitor, C27RG5 , karakterizira i zapanjujuće igračko iskustvo za korisnike bez zastoja slike, zamućenja i titranja,  s GeForce GTX 10-Series, GeForce GTX 16-Series i GeForce RTX 20-serijske grafičke kartice ", rekao je Vijay Sharma, lider za upravljanje proizvodima za NVIDIA G-SYNC.

„Impresivan omjer kontrasta od 3000: 1 znači da najnoviji Samsung zakrivljeni monitor za igre pruža dublje crne i svjetlije bjelinu, prikazujući svaki detalj u najsvjetlijim i najmračnijim dijelovima slike za veće uživanje korisnika. Samsungov CRG5 ima zakrivljeni vertikalni zaslon (VA) zaslon prilagođen korisničkom rasponu prikaza za povećanu koncentraciju tijekom kritičnih trenutaka igranja“, ističu u Samsungu.

Samsungov CRG5 dizajn bez okvira pruža igračima i više zaslona, dok snažni, čvrsti Y-stalak i zaslonski izbornik (OSD) na nadzornoj ploči poboljšavaju svako okruženje za igru, pojašnjavaju u Samsungu i dodaju da CRG5 također nudi niz optimalnih načina igre koji igranje čine ugodnijim nego ikad prije. Gaming Mode je značajka koja automatski i optimalno prilagođava razinu kontrasta, oštrine i boje za sve vrste igara.

„Lag Mode može umanjiti kašnjenja između korisničkih uređaja za unos i prikaz, dok Virtual pruža igračima pojačanu preciznost pri igranju pucačine iz prvog lica. Isto tako, Eye Saver Mode smanjuje plavu svjetlost koju emitira zaslon kako bi se korisnici ugodno osjećali i manje naprezali svoje oči tijekom dužeg razdoblja igranja“, zaključuju u Samsungu.

Uz to, Samsung je predstavio i 32-inčni Space Gaming Monitor (SR75Q) ima brzinu osvježavanja od 144 Hz uz AMD Radeon FreeSync. Brzina osvježavanja zaslona od 144 Hz minimizira zastoj slike i zamućenje, dok AMD FreeSync sinkronizira brzinu osvježavanja zaslona i grafičkog procesora, a sve rezultira glatkijom igrom uklanjanjem trzaja.

Space Gaming Monitor bit će dostupan u veličini od 32-inča i QHD rezoluciji (2560 x 1440), opremljen Samsungovim prepoznatljivim dizajnom koji štedi prostor koji omogućava korisnicima da monitor poravnaju prema zidu, ostavljajući  ostale površine slobodnima i čistima. Space Gaming Monitor također se može lako izvući prema naprijed i prilagoditi tako da odgovara različitim preferencijama i položajima gledanja, pružajući neusporedivu fleksibilnost prilikom konfiguriranja optimalnog okruženja za igru. Također, ima trostrani dizajn bez okvira kako bi se prikazao što veći dio igre.