Može li Huaweijev Harmony OS Next postati alternativa za Android?
Od iduće godine Huawei i službeno završava priču s Androidom te prelazi na svoj Harmony OS Next, koji je prvo došao na Mate 70 i Mate X6, a od iduće godine na sve Huaweijeve uređaje.
Finale državnog esport srednjoškolskog natjecanja okupilo je brojne posjetitelje u Hall of Game areni gdje je, nakon dva mjeseca natjecanja među 32 školska tima, pobjedu odnio tim Project E-Storm iz Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo Rijeka
Telemach Cube School Esport League, nacionalno esport natjecanje koje je nastalo iz hvalevrijednog srednjoškolskog projekta Srednje škole Zvane Črnje Rovinj, dobilo je svoje ovogodišnje pobjednike. Riječ je o timu Project E-Storm iz Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo Rijeka koji su postigli najbolji rezultat u završnici natjecanja održanoj 10. i 11. svibnja u Hall of Game areni, a kojoj su prethodile dvije faze natjecanja koje su se održavale online. Na natjecanju su ukupno sudjelovale čak 32 škole iz cijele Hrvatske to jest 192 učenika, a sveukupno je odigrano 128 matcheva kroz 4 Grupe. Tijekom velike završnice odigrano je ukupno 6 matcheva, a natjecanje se osim uživo, moglo pratiti i putem YouTube i Twitch platforma.
Telemach Cube School Esport League značajno je natjecanje ne samo za esports zajednicu nego i za društvo u cjelini, budući da ima dva važna cilja – uvođenje esporta kao izvanškolske aktivnosti i promoviranje odgovornog igranja među mladima. Sudionike se tako poziva na primjereno ponašanje i izražavanje, s naglaskom na poštovanje prema svim timovima kao i prema organizatorima i ostalim dionicima samog natjecanja. S druge strane, među mladima potiče i razvija niz vještina, kao što su primjerena komunikacija među igračima, uvažavanje pravila igranja te fair play. Potiče i socijalnu interakciju svih koji se bave gamingom, bez obzira je li riječ o natjecateljskoj dimenziji i esportu ili samo povremenom hobiju. Upravo iz tih razloga organizatori nastoje uvesti esport u škole, ističući pri tome ključne prednosti za učenike. Naime, osim što omogućava usvajanje raznih vještina, esport u školama potiče uključivost i raznolikost te učenicima pruža priliku da upoznaju karijerne mogućnosti koje nudi esport industrija, jedna od najbrže rastućih u svijetu.
Telemach, kao generalni sponzor, prepoznao je prednosti esporta te je svim sudionicima natjecanja omogućio da uživaju u vrhunskom gaming iskustvu na najnaprednijoj 10 Giga optičkoj mreži. Ova inovativna mreža, koju je Telemach prvi uveo u Hrvatsku, mijenja cjelokupno korisničko iskustvo pružajući dodatne mogućnosti u online svijetu i to ne samo kada se radi o zabavi već i obrazovanju ili poslu. „U Telemachu već dugi niz godina nastojimo biti inicijator pozitivnih promjena kako bismo novim generacijama pružili pravedniju sadašnjost te jednake prilike za buduće uspjehe. E-sport je bitan radi razvoja digitalne pismenosti, ali i zdravog natjecanja, timskog rada i suradnje. To su ključne vještine budućnosti, i ponosni smo što smo imali priliku podržati ovogodišnje natjecanje Telemach Cube School Esport League, čime smo još jednom potvrdili našu predanost izgradnji društva u kojem svi imaju jednake prilike i koje je u konačnici zdravije, uspješnije i sretnije“, poručila je Ana Milićević, izvršna direktorica Sektora marketinških komunikacija Telemacha.
Telemach Cube School Esport League organizira CUBE esports udruga u suradnji s Hall of Gameom i partnerima Veleučilište PAR, Jamnica ProGame, Wolt Hrvatska i HyperX. Svim pobjednicima su na završnom eventu dodijeljene vrijedne nagrade, a Telemach je za sve članove pobjedničke ekipe osigurao i Telemach 5G telefon vrhunskih performansi.