Globalna potrošačka potrošnja na igre trebala bi doseći 215 milijardi dolara do 2027., prema Omdiji. Nakon povećanja od 50 posto u igarama u 2022., transmedijski prostor nastavlja se širiti i profitirati kako sve više franšiza videoigara ulazi na velike i male ekrane.
“Uz sve veći broj IP adaptacija igara od 1980-ih, kvaliteta i percepcija potrošača o ovom sadržaju značajno su se poboljšali posljednjih godina. Usluge strujanja i studiji trebaju više sadržaja kako bi unovčili svoje usluge i postigli profitabilnost, a potrošači zahtijevaju sve više sadržaja,” istaknula je Maria Rua Aguete, viša direktorica u Omdijinoj praksi za medije i zabavu.
“Dani loših naslova kao što su 'Tomb Raider: 5.5' ili 'House of the Dead: 2.1' davno su iza nas. Visoko uspješne TV serije kao što su Netflixov 'The Witcher ili HBO-ov 'The Last of Us' dokazuju da su kvaliteta, ulaganje i pisanje kroz adaptacije na vrhunskoj razini“, objašnjava Maria Rua Aguete.
Broj naslova dostupnih na američkim SVOD uslugama premašio je 40 000 naslova od trećeg kvartala 2022. Potrošnja na programiranje u SAD-u također je porasla 11 posto u 2022., dosegnuvši 122,4 milijarde USD. Istraživanje je također rangiralo zemlje prema potrošnji na sadržaj i usluge povezane s igrama u posljednjih deset godina, pri čemu su SAD, Kina, Japan, UK i Južna Koreja zauzeli prvih pet pozicija. Nadalje, Omdijino istraživanje pokazalo je da je svemir igrača puno veći od svijeta kinematografije u svim dobnim skupinama. Više od 50 posto demografske skupine od 55 do 64 godine preferira igranje igrica u odnosu na kino u SAD-u, dok žene prednjače u mobilnom igranju igara u Ujedinjenom Kraljevstvu i Njemačkoj.
“Kao pompa i uzbuđenje oko nadolazećeg filma 'Super Mario Bros.', jedne od najpopularnijih franšiza videoigara koja bi se trebala vratiti na veliki ekran ovog travnja, popularnost znanstveno-fantastične serije 'The Last of Us' i 'Stranger Things' se nastavlja, nije iznenađenje da se očekuje da će prihodi od igara doseći stratosferske razine zahvaljujući rastućem katalogu filmskih i televizijskih adaptacija“, zaključio je Rua Aguete.
Huawei je 8. svibnja u kulturnoj četvrti Alserkal Avenue u Dubaiju, svečano otvorio svoju inauguralnu globalnu izložbu HUAWEI XMAGE pod nazivom “Srdačan svijet – 12 godina Huawei mobilne fotografije”. Ova izložba je najveća fotografska izložba i prikaz radova korisnika u povijesti Huaweija.
Spremni ili ne, promjena je ovdje i bit će samo izraženija i intenzivnija. Radi se o jednoj od najvećih društvenih promjena u našem društvu još od Drugog svjetskog rata. Odnosi se, naravno, na održivost i njezinu primjenu u svim industrijama. Futurolog Martin Kruse istaknuo je u svom predavanju na konferenciji Future Tense powered by Lürssen kako ćemo se svi morati prilagoditi te kako nije stvar samo u očuvanju okoliša, nego se radi o puno široj perspektivi.
Skupina od osam američkih novina podnijela je tužbu protiv Microsofta i OpenAI-ja. Tvrde da su tehnološke tvrtke bez dopuštenja koristile njihove članke za treniranje generativnih AI modela.