Udruga Osijek Software City tijekom lipnja je provela anketu o mišljenju poslodavaca iz IT sektora o znanjima i vještinama vezanim uz razvoj softvera koje studenti donose s fakulteta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. U ispitivanju je sudjelovalo 12 tvrtki koje imaju svoja sjedišta u Osijeku ili Zagrebu i zajedno zapošljavaju više od tisuću, a glavna im je djelatnost razvoj softvera. Te su tvrtke ocjenama od 1 do 5 ocjenjivale znanje koje studenti osječkog Sveučilišta usvajaju tijekom školovanja na pet fakulteta koji provode kolegije vezane uz IT, odnosno uz razvoj softvera i usko vezane struke
Spomenuto istraživanje odnosilo se na studente sljedećih ustanova: Elektrotehnički fakultet, po novom Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija (studij računarstva), Odjel za matematiku (smjer matematika i računarstvo), Ekonomski fakultet (studij poslovne informatike) i Filozofski fakultet (studij informatologije / informacijskih znanosti). Iz Osijek Software Citya navode kako su svjesni da je teško donijeti objektivnu prosječnu ocjenu za sve studente koji dolaze s određenog studija jer svaki pojedinac ima svoje prednosti i mane. No, s druge strane, iskustva ispitanih tvrtki daju do znanja da pojedini fakulteti u kontinuitetu imaju različite kriterije i pokrivenost važnih tema, pa su to ovim putem željeli identificirati.
Rezultati obuhvaćaju zaposlene od početka 2013. godine do danas, te su u njih uključene ocjene 10 studenata Ekonomskog fakulteta, od kojih četvero još nisu završili studij, 147 s Elektrotehničkog fakulteta od kojih 29 još nije diplomiralo, 3 studenta Filozofskog fakulteta, te 20 studenata Odjela za matematiku od kojih 11 još nije diplomiralo. Velike razlike u rezultatima posljedica su činjenice da se studenti društveno orijentiranih fakulteta (EFOS-a i FFOS-a) još uvijek ne zapošljavaju često na pozicijama software developera. S Odjela za matematiku trenutno izlazi razmjerno mali broj stručnjaka za razvoj softvera pa je Elektrotehnički fakultet dosad osiguravao najveći broj kandidata za posao u IT tvrtkama.
Kriteriji istraživanja su uključivali 'soft skills' (usvajanje novih znanja i vještina, samostalnost u radu i motiviranost), zatim najčešće tražena bazna tehnička znanja i vještine (algoritmi i strukture podataka, objektno-orjentirano programiranje, upravljanje softverskim projektima, internet tehnologije i razvoj web aplikacija, razvoj mobilnih aplikacija, rad s bazama podataka, testiranje i osiguravanje kvalitete), te opći dojam. U konačnici Odjel za matematiku bio je najbolji u gotovo svim kategorijama i čini se kako s tog fakulteta na tržište izlaze studenti s potrebnom širinom znanja i vještina. S druge strane, u anketi su najlošije prošli oni koji su završili Filozofski fakultet, dok su studenti Ekonomskog fakulteta pokazali dobar rezultat u kategoriji 'soft skills'. Ukupan je dojam da studenti najmanje znanja stječu u tehničkom aspektu, dok je motivacija i želja za učenjem na uglavnom zadovoljavajućoj razini.
Bolt je udružio snage s 37-ero djece iz cijelog svijeta i urbanim stručnjakom Liorom Steinbergom kako bi osnovali prvi think tank na svijetu koji okuplja djecu i odrasle kako bi zamislili svjetliju budućnost gradova, mobilnosti i okoliša.
Pomaknite se u svijet inovacija i umjetnosti dok se bliži trenutak dodjele prestižnih Game Changer nagrada za 2024. godinu! Držeći se obećanja da će ova godina biti još spektakularnija od prethodne, Game Changer tim pripremio je nezaboravno iskustvo koje će vas ostaviti bez daha.
Monopol koji nad tržištima umjetne inteligencije ima Nvidia analitičari su počeli dovoditi u pitanje jer smatraju tvrde da povećanje potrošnje energije grafičkih kartica (GPU) neće biti održivo u budućnosti.