Nastup na Gamescomu koštao 164 tisuće kuna, HGK dao polovicu

Nastup na Gamescomu koštao 164 tisuće kuna, HGK dao polovicu

Ukupna cijena nastupa na sajmu Gamescom 2015 iznosi oko 21.600 eura (oko 164.000 kuna), koju je Hrvatska gospodarska komora tvrtkama financirala s 50 posto. Svoj dio troška sajma sve su tvrtke podmirile prije njegova početka i sve su upoznate sa svim detaljima financijske konstrukcije od početka planiranja nastupa, ističu u HGK na upit ICTbusiness.info.

"Klaster hrvatskih proizvođača računalnih igara (međunarodno poznat kao Croatian Game Developers Association - CGDA) i Grupacija za računalne igre HGK sastali su se s nizom međunarodnih srodnih udruženja te dogovorile suradnju s organizacijama poput International Game Developers Association, European Games Developer Federation, te razmjenu iskustava s nacionalnim udrugama Austrije, Poljske, Švicarske, Španjolske, Francuske, Italije, Turske, kao i Čilea i Iranske zaklade za računalne igre te slične institucije iz Libanona", pojašnjava Ante Vrdelja, tajnik CGDA.

Uz zadovoljstvo svih izlagača i uz činjenicu da je pet tvrtki koje su nastupale na hrvatskom nacionalnom štandu (Digitalna avantura d.o.o., Intercorona d.o.o., Iron Ward j.d.o.o., Virtualni koncepti d.o.o. i Pandora studio d.o.o.) održalo više od stotinu poslovnih sastanaka (točan broj bit će poznat nakon anketiranja), važan je rezultat nastupa i činjenica da su ove godine prvi put na štand dolazili strani novinari i izdavači raspitivati se o novostima među hrvatskim game developerima, za razliku od lanjskog Gamescoma kada su bili začuđeni činjenicom da razvoj računalnih igara uopće postoji u tako maloj državi poput Hrvatske, tvrde u HGK.

„Zajednički nastup Klastera hrvatskih proizvođača računalnih igara (CGDA) i Grupacije za računalne igre HGK, trenutno jedine hrvatske institucije koja sustavno prati i podržava ovaj izuzetno propulzivni sektor, omogućio je predstavljanje i ostalih domaćih tvrtki-članica koje nisu izravno sudjelovale na sajmu, putem promotivnih materijala. S obzirom da hrvatski autori igara izvoze više od 99% svog softvera, a cijeli domaći sektor proizvodnje video igara raste po godišnjoj stopi od 50%, promocije na internacionalnim sajmovima i inozemnim tržištima od izuzetne su važnosti i ostaju glavna aktivnost na kojoj će CGDA i HGK surađivati u budućnosti“, zaključio je Vrdelja.

Još iz kategorije

Znanstvenici s IRB-a razvili novu metodu grupiranja podataka

Znanstvenici s IRB-a razvili novu metodu grupiranja podataka

21.01.2019. komentiraj

Znanstvenici Laboratorija za reprezentacije znanja i strojno učenje Zavoda za elektroniku Instituta Ruđer Bošković, Maria Brbić i Ivica Kopriva, razvili su novu metodu za grupiranje podataka temeljenih na modelu linearnih potprostora kao generatora odgovarajućih funkcionalnih skupina.

Google objavio zahtjeve za 64-bitne Android aplikacije

Google objavio zahtjeve za 64-bitne Android aplikacije

20.01.2019. komentiraj

Google je krajem 2017. godine počeo upozoravati developere aplikacija o skorašnjoj potrebi prelaska na 64-bita pri razvoju softvera koji postavljaju na Play Store, a s kolovozom ove godine tako nešto postat će pravilo pa se tehnološki gigant odlučio pružiti više detalja kako bi tranzicija prošla na lakši način.

Krajem ožujka na FER-u u Zagrebu prvi Dronedaysi

Krajem ožujka na FER-u u Zagrebu prvi Dronedaysi

19.01.2019. komentiraj

Na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) 26. i 27. ožujka održat će se prvo izdanje DroneDaysa, skupa o bespilotnim letjelicama, u organizaciji FER-ovog Laboratorija za robotiku i inteligentne sustave upravljanja (LARICS) u okviru EU projekta AeRoTwin.