Virtualna stvarnost budućnost je zabavne industrije, a možda i poneke druge jer simulacija svega oko nas svakako se može pretočiti u ono virtualno i na taj način pomoći da se nešto savlada, da se nešto shvati i da se ljudi zabave.
Sasvim sigurno će gejmerima sve to biti itekako interesantno, a trebalo bi oživjeti i gejmersku industriju baziranu na desktop računalima. Posebno bi se to trebalo osjetiti u 2016. godini, barem ako je vjerovati prognozama.
Primjerice, za VR i AR uređaje zainteresirano je 47 posto ispitanih muškaraca i 25 posto žena iz Sjedinjenih Američkih Država, čak 31 posto muškaraca bi platilo za njih 250 ili više američkih dolara, a na isto bi se odvažilo 16 posto žena. Također, 16 posto muškaraca već posjeduje takav uređaj, dok ga posjeduje i šest posto žena.
Sjajne su to vijesti i idu u prilog svemu što se priča. Ipak, naglašava se da bez spuštanja cijena neće biti prave eksplozije. Primjerice, trenutno je VR i AR uređaj za PlayStation 4 skuplji za sto dolara od same konzole... Dakle, 399 dolara u odnosu na 299 dolara.
Iz OpenAI tvrde da 600.000 pojedinaca plaća za poslovnu verziju ChatGPT-a,a ti pojedinci plaćaju za ChatGPT Enterprise ili ChatGPT Team, koji čine ono što OpenAI naziva svojim "poslovnim proizvodima", prema OpenAI-jevom glavnom operativnom direktoru Bradu Lightcapu.
Tržište podatkovnih centara u jugoistočnoj Europi ima veliki potencijal rasta u sljedeće dvije do tri godine. Svi pokazatelji govore u tom smjeru, a zemlje u regiji postaju sve privlačnije ulagačima