Studija AVG-a pokazala da djeca brže uče raditi s tehnologijom nego životne vještine

Studija AVG-a pokazala da djeca brže uče raditi s tehnologijom nego životne vještine

Foto: Fotolia

Djeca brzo upijaju stvari, to je tako oduvijek i nema nikakve razlike u današnje doba. Stoga, ne treba čuditi što brzo nauče kako se koristiti digitalnim uređajima, dio su njihova života od prvog dana. Samo, pomalo ipak čudi istraživanje provedeno od strane AVG Technologies, koje pokazuje da djeca brže uče raditi na i s digitalnim uređajima no što uče neke životne vještine.

Riječ je o djeci od dvije do pet godina i to njih 2200 u deset zemalja - Australiji, Kanadi, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Japanu, Novom Zelandu, Španjolskoj, Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Američkim Državama. A samo istraživanje provedeno je na način da se djeci davalo neke osnovne zadaće kao vezanje vezica na cipelama, a potom i da pronađu te pokrenu neku od aplikacija.

Djeca ne bi znala u velikoj većini kako baratati vezicama, ali su zato znali pronaći aplikacije gdje god bile skrivene, pokrenuti ih i baratati njima. Također, razlike nema ni kad je riječ o spolovima jer 59 posto djevojčica snalazi se bolje s digitalnim uređajima no s osnovnim životnim vještinama, kao i 58 posto dječaka. Uz sve to, djeca starosti dvije i tri godine razumiju digitalne uređaje na razini onih od četiri i pet godina.

Nije ni to sve, 58 posto djece zna igrati osnovne računalne igre bez ikakvih problema, ali njih 43 posto zna voziti bicikl bez pomoćnih kotača. Ipak, to je prosjek jer u Australiji, primjerice, njih 66 posto zna voziti bicikl. Svejedno, to u cijelosti ništa ne mijenja po pitanju ovog istraživanja.

Jasno je da pametni telefoni, tableti i računala mijenjaju ono što je nekad bila televizija, ali u slučaju modernih digitalnih uređaja, djeca sudjeluju u tome što ih zabavlja te zapravo sama donose odluke kako će se zabavljati. I sve to je lijepo, divno i krasno, ali roditelji moraju biti oprezni i paziti da na njihova djeca dnevno ne borave uz digitalne uređaje više od sat vremena dnevno.

Još iz kategorije

Rijeka dobila prvu brzu e-punionicu za električna vozila

Rijeka dobila prvu brzu e-punionicu za električna vozila

16.06.2018. komentiraj

Uoči početka turističke sezone Hrvatski Telekom i Tower Center Rijeka postavili su prvu brzu e-punionicu za električna vozila u Gradu Rijeci u sklopu projekta „Sveobuhvatna mreža koridora s brzim punjenjem u jugoistočnoj Europi“. Ovom instalacijom Rijeka se pridružila karti pametnih gradova koji potiču razvoj e-mobilnosti kao ključnog koncepta nisko-ugljične mobilnosti.

Tele2 ulazi u svijet mobile gaminga s Valianceom

Tele2 ulazi u svijet mobile gaminga s Valianceom

16.06.2018. komentiraj

Ako imate instaliranu barem jednu igricu na svom smartphoneu - i vi ste egamer. Gaming je najbrže rastuća industrija u svijetu, a trenutno je aktivno više od 200 milijuna gamera. Prema nekim istraživanjima svakodnevno igra dvije trećine igrača, a deset posto njih čak 6 do 8 sati. Zanimljivo je i to da u svijetu esporta ima čak 45% žena koje aktivno igraju.

Održan SAP NOW Zagreb

Održan SAP NOW Zagreb

15.06.2018. komentiraj

Prvo izdanje događanja SAP NOW Zagreb, ponovilo je uspjeh svog prethodnika SAP Foruma te okupilo preko 600 domaćih i stranih stručnjaka koji su kroz seriju predavanja, primjera iz prakse i panela raspravljali o budućnosti inteligentnih tvrtki. Događanje je otvorila Sonja Popović, direktorica tvrtke SAP d.o.o., koja je naglasila kako se poslovanje budućnosti temelji na pametnom povezivanju ljudi, tehnologija i kompanija.