Strateško partnerstvo s Vipnetom je prekretnica za eSports u ovoj regiji

Strateško partnerstvo s Vipnetom je prekretnica za eSports u ovoj regiji

Predsjednik Uprave ESL-a Ralf Reichert izjavio je za GamePerspectives.hr i ICTbusiness.info kako je strateško partnerstvo s Vipnetom prekretnica za razvoj eSports scene u ovoj regiji.

"Ako gledamo eSports sa svjetske razine i usporedimo ga s bilo kojim drugim sportom, katalizator za njegovo povećanje jest kada ga pokrivaju lokalni mediji i pomažu ga dovesti do veće publike. Vjerujemo da je ovo prekretnica za razvoj eSportsa u ovoj regiji zbog pokrivenosti koju ćemo dobiti s Vipnetom."

Koliko je velik ovaj segment gaming industrije govori statistika da eSports publika na svjetskoj razini ove godine broji 385,5 milijuna ljudi od kojih je 191 milijuna eSports entuzijasta, a 194 milijuna povremenih gledatelja. Do 2020. godine se očekuje rast entuzijasta od 50 posto na 286 milijuna. Prošlogodišnju finalnu seriju League of Legends pratilo je čak 36 milijuna ljudi u Sjedinjenim Američkim Država što je više nego finalnu seriju NBA-ja i MLB-a.

"Budućnost eSportsa je veoma svijetla, a svako istraživanje to potvrđuje. To se događa, a mi smo u lijepoj situaciji u kojoj možemo pomoći da još brže raste. Naš cilj je da ga razvijemo u najveći sport na svijetu, ali vjerujem da će za to biti potrebno još vremena."

Dok neki tvrde kako su mobilni uređaji sljedeći korak u eSports industriji jer za sudjelovanje nije potrebna skupa računalna oprema, već samo pametni telefon, Reichert je izjavio da taj segment još uvijek nije zainteresirao toliko velik broj gledatelja, ali da je samo pitanje vremena.

"Clash Royale i Hearthstone su dvije najveće mobilne eSports igre. Još uvijek nisu toliko velike što se tiče broja gledatelja, ali zbog broja igrača je već tamo. Što se tiče VR-a, njemu će trebati još vremena, ali upravo radimo na većem broju svjetskih projekata s Intel kako bi ubrzali taj proces. Svaka platforma imat će svoj eSports."

Kada se usporedi eSports s tradicionalnim sportovima, vidljivo je kako je popularnost eSportsa na području Sjeverne Amerike među gledateljima od 21. do 35. godine starosti dostigao čak hokej na ledu.

"Postoji stotine milijuna ljudi koji ovo smatraju sportom. On će biti prihvaćen kao pravi sport, samo je pitanje vremena."

Još iz kategorije

Dolaze Google, Ebay, Shopify, Amazon, Xbox na Shift konferenciju u Split

Dolaze Google, Ebay, Shopify, Amazon, Xbox na Shift konferenciju u Split

25.05.2019. komentiraj

Približava se osmo izdanje Shift konferencije – Powered by ICT Županija koja će na dva dana, 30. i 31. svibnja, Split pretvoriti u središte IT industrije te na jednom mjestu okupiti vodeće svjetske stručnjake iz renomiranih tvrtki kao što su Google, Ebay, Shopify, Amazon, Xbox, Minecraft, Slack i mnoge druge. Očekuje se da će ovogodišnja, najveća IT konferencija na području Jugoistočne Europe, imati čak 1500 sudionika.

Holografska tehnologija je mogući ključ za budućnost kvantnog računarstva

Holografska tehnologija je mogući ključ za budućnost kvantnog računarstva

24.05.2019. komentiraj

Budućnost kvantnog računalstva moglo bi biti svjetlo, odnosno, uspjeh koji se u tehnološkom smislu postigao na holografskom području. Sve skupa zvuči kao znanstvena fantastika, ali zbog načina na koji se emitira svjetlost, odnosno ponašaju iza granica valnih duljina, otvaraju se vrata za rad s podacima kvantnog računalstva.

Trump preko leđa Huaweija želi Kini pokazati mišiće, slijede 3 opasna mjeseca

Trump preko leđa Huaweija želi Kini pokazati mišiće, slijede 3 opasna mjeseca

23.05.2019. komentiraj

Sjedinjene Američke Države ipak su odlučile malo popustiti i omogućiti Huaweiju poslovanje s američkim kompanijama, objavilo je Ministarstvo trgovine (DOC). Samim time, kineskom tehnološkom gigantu osigurana je privremena dozvola za pružanje podrške postojećim proizvodima, odnosno, proizvodima koje su korisnici kupili, ili se pretplatili na njih, prije zabrane poslovanja na američkom tlu.