Proteklog vikenda održano drugo izdanje Tele2 PlayDay turnira

Proteklog vikenda održano drugo izdanje Tele2 PlayDay turnira

Prošle nedjelje u zagrebačkom kinu Europa održano je drugo izdanje Tele2 PlayDay turnira, Clash Royale LAN event. Više od 1000 ljubitelja mobilnih i video igara uživalo je na događaju na kojem su objedinjena tri popularna esports naslova: Clash Royale, Critical OPS i Fortnite.

Profesionalne igrače i YouTubere na drugom u nizu Tele2 PlayDayu putem streama pratilo je više od 8000 ljudi. Događaju su nazočile zvijezde hrvatske gaming scene poput Marka KOFSa, koji je spremno odgovarao na sva pitanja fanova. Osim turnira, posjetitelji su uživali u brojnim drugim zabavnim sadržajima, dok su se zaljubljenici u mobilni FPS okušali u najpopularnijoj mobilnoj pucačini današnjice, Critical Opsu kojeg su igrali na Huawei P20 lite telefonima.

Glavnu pozornicu je, kao i prošli put, zauzeo Clash Royale turnir na kojem su se prisutni natjecali za nagrade. Prva nagrada bila je poklon bon Sancta Domenice u vrijednosti 3000 kuna, a druga bon od 1000 kuna. Organizatori su već pozvali zainteresirane da se prirede za treće izdanje PlayDay turnira koji će se održati 15. prosinca.

Još iz kategorije

Prosječne plaće Quality Assurance zaposlenika

Prosječne plaće Quality Assurance zaposlenika

20.02.2019. komentiraj

Prosječna plaća za zaposlenike koji rade na osiguranju kvalitete softvera iznosi 8.592,00 kune neto, pokazuje istraživanje tvrtke Lemax provedeno krajem prošle godine godine s ciljem prikupljanja informacija o prosječnim plaćama na pozicijama osiguranja kvalitete (Quality Assurance) te podizanja svijesti o važnosti uloge osiguranja kvalitete softvera. Prosječna neto plaća za middle menadžment iznosi 8.711,00 kuna, za senior menadžment 11,144,00 kuna dok za voditeljske pozicije 11.826,00 kuna.

Umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost samo igrajući igrice

Umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost samo igrajući igrice

19.02.2019. komentiraj

Umjetna inteligencija (UI) od 1997. godine i šahovskih partija s Garijem Kasparovim uspješno pobjeđuje ljude u igrama. Kroz dva desetljeća to se potvrdilo u igrama kao Go ili Dota 2, što je svakako hvalevrijedno no jednostavno nije dovoljno i umjetna inteligencija ne može dosegnuti zrelost ako po cijele dane igra igre i uči kako u njima pobijediti ljude.

Do 2023. u upotrebi će biti 8 milijardi glasovnih asistenata

Do 2023. u upotrebi će biti 8 milijardi glasovnih asistenata

19.02.2019. komentiraj

Virtualni asistenti, kojima se u pravilu upravlja glasom, glavni su pokretač tržišta Interneta stvari (IoT) i prema prognozama bi ih se do 2023. godine diljem svijeta trebalo koristiti njih čak osam milijardi, osjetno više od aktualne 2,5 milijarde. To će biti dvostruko više od ukupnih korisnika interneta i imat će vrijednost od oko 80 milijardi američkih dolara.