Od ideje, dizajna, preko razvoja do komercijalizacije računalne igre

Od ideje, dizajna, preko razvoja do komercijalizacije računalne igre
DepositPhotos

Međunarodni tim studenata Visokog učilišta Algebra tijekom posljednje dvije akademske godine prošao je kroz cjelokupni postupak izrade računalne igre - od dizajna prototipa do završnog proizvoda - te sada stječe i prva komercijalna iskustva kroz Indiegogo kampanju.

Studenti razvoja računalnih igara na Visokom učilištu Algebra ovih su dana na crowdfunding platformi Indiegogo pokrenuli kampanju za igru Brawlament koju su, u sklopu studija, izradili ove akademske godine. Jedanaesteročlani tim stigao je od prototipa na korak do krajnjeg proizvoda kada su shvatili da bi za dovršetak igre mogli iskoristiti mogućnosti crowdfundinga preko koje žele prikupiti sredstva neophodna za izlazak na tržište i komercijalizaciju (https://www.indiegogo.com/projects/brawlament--3/).

Brawlament je nastao tijekom studija, a radi se o igri koja je predviđena za sudjelovanje do četiri igrača - bilo lokalno ili putem interneta - a cilj je ostati posljednji preživjeli u raznim scenografijama: od vulkana, preko šume do mjesečeve površine i ledenog doba. Ovom igrom, autori se željeli oživjeti ugođaj nekih starih uspješnica koje korisnici još uvijek rado igraju. Željeli su da igra bude brza, duhovita i lako igriva, a studenti kažu i kako vjeruju da će se istaknuti zahvaljujući nekim zgodnim mehanizmima koji su uspjeli implementirati u igru, što su mogli napraviti zahvaljujući iskustvu u programiranju i svojim vještinama rješavanja problema.

„Tim čini niz game developera. Oni su možda danas još uvijek studenti, ali gledamo li kako je izgledala faza kampanje prije Indiegogoa i sama faza kampanje sada, možemo zaista reći da su to zaista pravi game developeri. Naš tim čine programeri, 2D i 3D umjetnici, te umjetnici za zvuk. Neki od njih također rade na našim kanalima na društvenim mrežama i web stranici. Svi su s Visokog učilišta Algebra, gdje su nam na raspolaganju i neki predavači - veterani kada se radi o razvoju igara, kao što su Victor Popa, Goran Đambić i Ivan Porkolab, koji nam daju savjete kako ići u pravom smjeru“, kaže Jurica Adamek, student računarstva, smjer razvoja računalnih igara na Visokom učilištu Algebra, te asistent na istom smjeru, koji je bio uključen kako u razvoj Brawlamenta tako i u prvo iskustvo na zahtjevnom tržištu računalnih igara - izradu i provedbu aktualne Indiegogo kampanje.

Tim studenata počeo je raditi na ideji tijekom prošlog semestra, te je tada završio i prototip, nakon čega je uslijedio rad na pretvaranju prototipa u dovršeni proizvod. U timu je 11 studenata primijenjenog računarstva, smjer razvoja računalnih igara, na Visokom učilištu Algebra. Na igri su radili Maxence Delacroix (glavni programer, također i redatelj igre), Vincent Lelong (programer, također redatelj igre), Sven Mrđen (umjetnički direktor, dizajn grafike i razina igre), Helena Vukas (grafika i izrada razina), Hrvoje Lukavski (korisničko sučelje), Matija Huremović (zvuk), Karlo Marijić (izrada likova i animacija), Stjepan Pavleković (produkcija, kanali društvenih mreža i programiranje), Helena Martinović (upravljanje projektom), Ivan Radoš (web stranica) i Jurica Adamek (asistent na kolegiju "Monetizacija računalnih igara" i stručna podrška ovom timu studenata).