Analitička tvrtka za industriju videoigara DFC Intelligence objavila je izvješće u kojem navodi kako igrači u posljednjih nekoliko godina sve više troše na hardvere, ne samo na konzole već i na vrhunska računala.
“Posljednjih nekoliko godina, DFC Intelligence prati potrošnju igrača na PC hardvere. Potrošnja se odnosi na vrhunska računala namijenjena uglavnom za igranje videoigara. Razgovarali smo o usponu žanrova kao što su Battle Royale s Fortnite i Player’s Unknown Battleground igrama. Te igre potiču potrošače da troše novac na skupi hardver za igranje tih igara. Najnovija izvješća DFC-a procjenjuju da je potrošnja na vrhunske hardvere porasla 40 posto u 2017. godini na 40 milijardi dolara. Tijekom sljedećih pet godina procjenjuje se da će ova potrošnja doseći 75 milijardi dolara.“
Osim kod računala, postoji i značajan rast prodaje dodataka poput headsetova. Na primjer, dionice proizvođača headsetova Turtle Beacha sada iznose 16 dolara što je znatno više od dva dolara u ožujku ove godine. Tvrtka tvrdi kako je njezin rast prodaje uglavnom potaknut od strane igre Fortnite.
“Ovaj rast predstavlja novu generaciju igrača koja prepoznaje kvalitetu koju hardver može pružiti. Potrošači koji su bili mala djeca u ranim devedesetima sada imaju oko 30 godina i spremni su potrošiti novac. Sve to u kombinaciji s tržištima u nastajanju širom svijeta i globalnim potrošačima igara kojih sada ima više od 2 milijarde.“
Više vijesti iz svijeta gaminga potražite na našem portalu Gameperspectives.hr
Iz OpenAI tvrde da 600.000 pojedinaca plaća za poslovnu verziju ChatGPT-a,a ti pojedinci plaćaju za ChatGPT Enterprise ili ChatGPT Team, koji čine ono što OpenAI naziva svojim "poslovnim proizvodima", prema OpenAI-jevom glavnom operativnom direktoru Bradu Lightcapu.
Tržište podatkovnih centara u jugoistočnoj Europi ima veliki potencijal rasta u sljedeće dvije do tri godine. Svi pokazatelji govore u tom smjeru, a zemlje u regiji postaju sve privlačnije ulagačima