5 faktora koji potiču potrošnju na tehnološke uređaje

5 faktora koji potiču potrošnju na tehnološke uređaje

Foto: DepositPhotos

Globalno tržište tehnoloških uređaja dosegnut će u ovoj godini 1,01 bilijuna potrošenih eura od strane potrošača, što je fenomenalna brojka, posebno ako se zna da se u njoj isključuje sjevernu Ameriku. Također, potrebno je znati da unatoč toj brojci, ukupna prodaja tehnoloških uređaja u ovoj godini bit će na 0,2 posto pada, pokazuje GfK.

Svejedno, više cijene i pažljiviji način kupovine, donosi veće zarade proizvođačima, čak i ako u konačnici prodaju manje uređaja. Dokaz je to sazrijevanja tržišta u svakom smislu. Ponovno, GfK potvrđuje i taj podatak anketom u kojoj 65 posto potrošača tvrdi da osjeća nikad veću kontrolu nad kupovinama, što znači da bolje nego ikad znaju što žele te kako do toga doći. Također, njih 53 posto cijeni iskustvo više od posjedovanja pa to jasno potvrđuje proizvođačima na što ciljati.

Sve to dovelo je GfK do zaključka kojih pet faktora utječu najviše na situaciju koja vlada na tehnološkom tržištu i donosi mu tolike prihode, veće od bilijun eura.

1. Performanse

Sve bolji pametni uređaji, posebice pametni telefoni i pametni satovi, nit su vodilja kompletnog tržišta. Korisnici imaju nikad veći izbor i znaju što žele. Naravno, ne treba zanemariti i ostale pametne uređaje, koji su sve bolji i na taj način pronalaze put do potrošača.

2. Jednostavnost

Ono što je iznimno bitno u privlačenju potrošača svih dobnih skupina, razina obrazovanja i motiviranosti pri korištenju tehnologije, jest jednostavnost. Uistinu, uređaji su sve jednostavniji i s vremenom idu prema još većoj jednostavnosti, što utječe na pozitivnije trendove.

3. Premium

Iako tek desetak posto potrošača troši na najskuplje uređaje koji se nude na tržištu, činjenica je da oni guraju tržište prema naprijed i to ne bi činili da svi ti premium uređaji uistinu nisu razina iznad svega onoga što se nudi.

4. Kupovina bez granica

Online trgovina učinila je svoje i olakšala živote potrošačima, koji više nisu ograničeni kao nekad pa mogu bolje izabrati za sebe što žele. Bilo da se radi o jeftinijim uređajima ili kvalitetnijima.

5. Ekonomije u razvoju

Zemlje kao one u okruženju Kine, na Bliskom istoku, južnoj Americi i istočnoj Europi počele su se razvijati, a s time dolazi i već potrošnja na tehnološke uređaje. Naravno, takva situacija izniman je poticaj za tržište i donosi iznimne brojke, koje donose automatski toliko željeni rast.

Još iz kategorije

INFOGRAFIKA: Ove godine na mobilne aplikacije ćemo potrošiti više od 100 milijardi dolara

INFOGRAFIKA: Ove godine na mobilne aplikacije ćemo potrošiti više od 100 milijardi dolara

19.09.2020. komentiraj

Apple je kroz prvu polovicu ove godine uprihodio oko deset milijardi američkih dolara samo od naknada za aplikacije preuzete kroz App Store, odnosno, kroz transakcije u istim tim aplikacijama. A previše ne zaostaje ni Google sa svojim Play Storeom.

Bolt i estonsko Sveučilište Tartu prvi su u svijetu autonomnim automobilom odvozili reli

Bolt i estonsko Sveučilište Tartu prvi su u svijetu autonomnim automobilom odvozili reli

19.09.2020. komentiraj

Testni automobil iz Autonomnog vozačkog laboratorija Sveučilišta Tartu i Bolt sudjelovali su u testnoj fazi Relija Estonija, najvećeg i najpoznatijeg moto događaja u Estoniji. Sudjelovanjem u Reliju Estonija, 4. rujna Bolt i Sveučilište Tartu prvi su u svijetu autonomnim automobilom odvozili službenu World Rally Championship reli stazu te zaokupili pažnju svjetske reli zajednice.

Huawei tvrdi da je Harmony OS trenutno na 70-80 posto nivoa Androida

Huawei tvrdi da je Harmony OS trenutno na 70-80 posto nivoa Androida

18.09.2020. komentiraj

Američke sankcije Huaweiju uvedene su u svibnju prošle godine i lideri kineskog giganta odlučili su ubrzati razvoj svog operativnog sustava pod nazivom HarmonyOS, svjesni da bi jako brzo mogli ostati bez Androida u obliku kakav je potreban za nadmetanje na tržištu. No, nisu očekivali da bi razvoj alternative mogao potrajati, toliko da su trenutni na 70 do 80 posto razine koju ima Android.