Atos je uspješno isporučio ključne IT usluge za Olimpijske igre u Tokiju

Atos je uspješno isporučio ključne IT usluge za Olimpijske igre u Tokiju

Atos, svjetski IT partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, je implementirao ključne IT sustave koji su pridonijeli sigurnom održavanju Olimpijskih igara u Tokiju 2020. i omogućio milijardama obožavatelja diljem svijeta praćenje natjecanja.

Atosov raspon odgovornosti uključivao je upravljanje programima i operacijama, razvoj i hosting kritičnih aplikacija, uključujući digitalnu integraciju. Surađujući s Međunarodnim olimpijskim odborom (MOO), Organizacijskim odborom Olimpijskih igara u Tokiju 2020. i drugim tehnološkim partnerima, Atos je bio odgovoran za sve digitalne segmente Igara.

Sigurno i dekarbonizirano tehnološko okruženje koje se brzo razvija donosi inovacije u svakom izdanju Igara, a Tokio 2020. bio je ključni korak u digitalnoj transformaciji Olimpijskih igara. U skladu s vlastitom predanosti dekarbonizaciji i ugljičnoj neutralnosti, Atos aktivno sudjeluje u globalnim naporima kako bi se smanjio utjecaj Olimpijskih igara na okoliš migriranjem svih sustava u cijelosti u oblak, održavanjem testiranja tehnologija na daljinu i smanjenjem broja fizičkih poslužitelja. Ovaj novi model smanjio je potrošnju energije, emisije topline, količinu fizičke infrastrukture koja iziskuje mnogo resursa, kao i broj zaposlenika koji moraju otputovati u grad domaćin. Atos će iste tehnologije koristiti i za Paraolimpijske igre.

“U ovim dosad nezapamćenim vremenima, podrška i povjerenje naših svjetskih partnera su važniji nego ikad. Sretni smo što nastavljamo surađivati s Atosom na pružanju digitalne okosnice i ključnih digitalnih platformi na koje se oslanjamo u vođenju Igara. Oduševljeni smo što možemo računati na to da će Atos podržati Olimpijski pokret i pomoći u približavanju olimpijskih vrijednosti milijardama ljudi širom svijeta“, izjavio je Thomas Bach, predsjednik Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO).

"Članovi Atos tima šampioni su iza kulisa i izuzetno sam ponosan na njihov trud i zalaganje", izjavio je Elie Girard, izvršni direktor Atosa.

“Osigurali smo nesmetano odvijanje Olimpijskih igara zahvaljujući našoj digitalnoj stručnosti i 30-godišnjem iskustvu. Brzom prilagodbom na pandemiju COVID-19, Atos je pokazao fleksibilnost i iskoristio svoje znanje iz područja digitalne sigurnosti kako bi obožavateljima i svim dionicima diljem svijeta omogućilo praćenje njihovih omiljenih sportaša. To je fantastično postignuće budući da su ove Olimpijske igre bile najpovezanije u povijesti“, tvrdi Girard.

Za Igre u Tokiju Atos je implementirao strateška digitalna rješenja, uključujući sustave za upravljanje igrama koji podržavaju planiranje i operacije Olimpijskih igara, kao i sustave za širenje informacija koji medijima i olimpijskoj obitelji isporučuju rezultate u stvarnom vremenu. Atos je također osigurao cjelokupnu IT infrastrukturu oslanjajući se na svoju stručnost u području kibernetičke sigurnosti i poziciju broj dva pružatelja upravljanih usluga u svijetu.

Kao dio digitalnih inovacija za Igre u Tokiju, Atos je također implementirao najmoderniju računalnu tehnologiju koja omogućuje skraćeno vrijeme obrade te je razvio napredni sustav kontrole pristupa (AACS) u koji je integrirano prepoznavanje lica.

Tokio 2020. u brojkama

  • sve ključne aplikacije hostane su 100% u Atosovom oblaku
  • 400.000 izdanih akreditacija (30% više u odnosu na Rio 2016.) koje su služile i kao službeni dokument za ulazak u Japan
  • 41.724 volontera prihvaćenih putem portala za volontere
  • 339 natjecanja u Olimpijskom programu s gotovo trenutnim prijenosom rezultata navijačima, novinarima i televizijskim postajama
  • milijarde gledatelja
  • 200.000 sati tehničkog testiranja tijekom priprema
  • fizički poslužitelji smanjeni za gotovo 50% u odnosu na prethodna izdanja - u Riju 2016. radilo se na 250 poslužitelja, a u Tokiju 2020. na tek nešto više od 130
  • rekordan promet na olimpijskim digitalnim platformama (50% više korisnika u odnosu na Rio 2016.)
  • 6,5 milijuna korisnika službene olimpijske web stranice tijekom prvih dana Igara.