Super Mario Run više nigdje nije vodeći po zaradi

Super Mario Run više nigdje nije vodeći po zaradi

Početno uzbuđenje oko prve Nintendove igre za mobilne uređaje, naslova Super Mario Run koji je dostupan za iOS, iznimno je brzo splasnulo. Igra je objavljena 15. prosinca i brzo je zavladala top listama za Appleove uređaje, ali je još brže skinuta s vrha. Tako po podacima App Annie već na Badnjak Super Mario nije bio vodeća igra po zaradi niti u jednoj državi. Tjedan dana ranije taj se naslov nalazio na vrhu u 49 zemalja.

Kada je u pitanju broj skidanja aplikacije on je do Božića sveden na vodeću poziciju u 88 zemalja dok je u početku bio na vrhu top lista u njih čak 138. Jedan od glavnih razloga ovako naglog pada zasigurno leži u činjenici da su igrači procijenili kako je igra preskupa. Naime, Super Mario Run možete besplatno skinuti, odigrati prva tri nivoa i potom, želite li nastaviti otkrivati taj svijet, platiti deset američkih dolara. To je priličan odmak od današnjih standarda, prema kojima je sve besplatno, ali se plaćaju dodaci unutar igara.

Čini se kako Nintendovu ideju zarade igrači nisu prepoznali, odnosno bila im je preskupa za ono što su mogli iskusiti kroz igranje prva tri nivoa. A iskusnim je igračima za to trebalo cijelih deset minuta. Prema podacima koje iznosi Apptopia tek jedan do dva posto igrača koji su skinuli novog Super Maria odlučilo se na kupnju dodatnih nivoa. Prema njihovim procjenama taj bi postotak bio između tri i četiri posto u slučaju da se dodatak plaća dva dolara. Kada bi to učinio, Nintendo bi, prema tim procjenama, inkasirao 50-ak milijuna dolara u prosincu. Ovako su se zaustavili na približno 30 milijuna i čini se kako će njihova zarada tu i stati.