Prihodi igre World of Warcraft u sedam mjeseci pali za 54 posto

Prihodi igre World of Warcraft u sedam mjeseci pali za 54 posto
Blizzard

MMORPG igra kompanije Activision Blizzard, World Of Warcraft je u trećem kvartalu 2012 imala više od 10 milijuna pretplatnika, u četvrtkom kvartalu 2012 taj se broj smanjio na 9,6 milijuna, a u prvom kvartalu 2013, kompanija je objavila kako je taj broj dodatno pao na 8 milijuna pretplatnika. Kompanija je 1. kolovoza u objavi financijskih rezultata za drugi kvartal ove godine navela kako je broj pretplatnika igre nastavio padati, te kako World of Warcraft sada ima 7,7 milijuna pretplatnika.

Na financijskoj razini, prema SuperData Research izvješću prihodi od World of Warcraft igre su drastično pali u sedam mjeseci, tako su prihodi s   generiranih 204 milijuna dolara u rujnu 2012, pali na 93 milijuna dolara u travnju 2013. Kompanija tvrdi da je pad uzrokovan nedostatkom micro-transakcija unutar igre i činjenicom da igrači imaju na raspolaganju veći asortiman proizvoda na konkurentskim MMORPG igrama koje na zahtijevaju pretplatu.

Igre s micro-transakcijama su u SAD-u već odavno pregazile u prihodima one igre koje zahtijevaju pretplatu,ali odluke o prebacivanju na hibridni ili F2P model nisu imale smisla za sve igre, pa tako ni za WoW.

Iz tvrtke navode kako prijelaz MMORPG igre na F2P model donosi sa sobom priliv novih igrača i   rast prihoda, te da bi se održalo takvo stanje kompanija mora imati dovoljno dobar sadržaj kojim će toliko dugo zadržati igrače zainteresiranima da se oni odluče na trošenje novaca unutar igre. No, iz kompanije također navode kako se WoW ne može tako naglo prebaciti na F2P model, jer bi to bilo previše stresno za kompaniju.

U srpnju je Blizzard potvrdio da već radi na in-game trgovini za MMORPG igru i   kako je upravo sad projekt u procesu istraživanja, te će in-game trgovina i nove stvari koje se nalaze u njoj prvo biti testirane u Azijskoj regiji.

Može li in-game trgovina otvoriti vrata hibridnom modelu pretplate koji se već koristi kod nekih konkurentskih igara? Hibridnim modelom pretplatnici bi imali potpuni pristup i premium iskustvo igranja, dok bi oni koji igraju bez plaćene pretplate imali neke restrukcije ali ne bi bili ograničeni kao u „demo“ verziji. Ovaj model bi mogao povećati prihode i pridobiti nove igrače koje je prije odbijao model pretplate.