Microsoft je kupovinom Activision Blizzarda za 68,7 milijardi američkih dolara prošlog mjeseca pokazao kolike planove ima za gaming segment u svom poslovanju i bez obzira na tu akviziciju, takve motive imao je i prije. Što se jasno vidi prema brojkama od 2010.
Naime, posao s Activision Blizzardom ionako vrlo vjerojatno neće biti gotov prije kraja lipnja iduće godine tako da Microsoft i dalje ovisi o onome što je imao prije njega, odnosno, onoga što ima trenutno. A ima podosta...
Cijeli gaming biznis zapravo je krenuo 2001. s pokretanjem Xboxa i pokazao se unosnim, bez obzira na zaostatke za Sonyjevim PlayStationom. Dakle, unazad nešto više od deset godina, gaming poslovanje se gotovo utrostručilo. Od malo iznad pet milijardi dolara prihoda u 2010. do 15,4 milijarde u 2021.
Na tom 11-godišnjem putu Microsoft je 2015. preuzeo Mojang za 2,5 milijarde dolara i u posjed dobio Minecraft, 2017. je pokrenuo Xbox Game Pass i unazad godinu dana pridobio je deset milijuna novih pretplatnika te stigao do brojke od njih 25 milijuna. I prošle godine preuzeo je za 7,5 milijardi dolara ZenimaxMedia koji stoji iza Skyrim serijala.
Siemens je otvorio prvi građevinski kompleks svog tehnološkog centra (STC) u istraživačkom kampusu Garching, sjeverno od Münchena u Njemačkoj. Tu se nalaze i druge institucije pored Tehničkog sveučilišta u Münchenu (TUM), poput Instituta Max Planck i SAP-a, s oko 28.000 ljudi koji rade u ovom središtu.
Google planira potrošiti 600 milijuna eura na novi podatkovni centar u Nizozemskoj. To će dodati gotovo 4 milijarde eura uloženih u širenje nizozemske infrastrukture tvrtke tijekom proteklog desetljeća.
U prvom kvartalu 2024. Nokia je imala pad neto prodaje od 20 posto na 4,7 milijardi eura. Tvrtka je pad pripisala stalnoj slabosti tržišta. Neto dobit dobavljača porasla je 52 posto na 438 milijuna eura, čemu su pridonijela poboljšanja marži, ušteda troškova i ugovori o patentima.