Više od pola milijarde ljudi svakodnevno igra računalne igre bez obzira da li je riječ o mobilnim igrama, PC igrama ili pak igrama na igračim konzolama. Pritom se igrači svakoga tjedna na igrama zadrže više od 3 milijarde sati, a kada se tome pridodaju i online platforme za igranje kao što su Raptr i Steam ugođaj igranja, komunikacije s drugim igračima je na visokoj razini.
Prema analizama Raptra i Statiste najveće svjetske kompanije u proizvodnji računalnih igara Activision Blizzard i Electronic Arts drže veliki dio tržišta i to 19,5 posto u SAD-u odnosno 18,4 posto u Europskoj uniji.
Prema podacim Raptra u rujnu ove godine po broju provedenih sati u igranju uvjerljivo je prvi League of Legends s 23,47 posto ukupno provedenog vremena, no ako se pogleda igra s najviše igrača uvjerljivo je prvi World of Warcraft i najprodavanija je igru u posljednjih nekoliko mjeseci.
Prema Gartneru, više od 30 posto porasta potražnje za sučeljima za programiranje aplikacija (API) do 2026. doći će od umjetne inteligencije i alata koji koriste velike jezične modele (LLM).
Gartner je otkrio svojih osam najboljih predviđanja kibernetičke sigurnosti za 2024. i kasnije. Među glavnim predviđanjima, usvajanje generativne umjetne inteligencije (GenAI) smanjit će jaz u kibersigurnosnim vještinama i smanjiti kibersigurnosne incidente potaknute zaposlenicima.
Meta Platforms promijenila je svoja pravila kako bi dopustila da veća količina sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom ostane na Facebooku, Instagramu i Threadsu. Postovi će sada morati biti označeni kao manipulirani i neće se uklanjati.