Pred vama je druga emisija ekskluzivno s Mobile World Congressa iz Barcelone u kojoj donosi mnoštvo zanimljivih tema iz svijeta PC računala, gaminga, novih rješenja u segmentu interneta stvari, eSIM-u, prepoznavanju lica, sigurnosti, digitalnom i online plaćanju.
U kojem se smjeru razvijaju prijenosna računala, pametni telefoni ali i VR i AR rješenja za ICTbusiness TV govori Dhilip BAthia iz Lenova.
U vremenu kada dolazi 5G mobilna mreža, kada se govori o razviju interneta stvari o budućnosti ovog tržišta govori Mats Norin iz Ericssona dok vrlo zanimljivo rješenje kako primijeniti tehnologiju pokazuje Miran Mošmondor iz Ericsson Nikole Tesle.
Primjena tehnoloških promjena najbolje je vidljiva u suradnji Hrvatskog Telekoma i Greypa u vlasništvu Mate Rimca o čemu smo razgovarali s Liviom Novaković iz HT-a koja opisuje primjenu eSIM tehnologije u pametnim nosivim uređajima, ali i biciklima i automobilima.
I ove godine Barcelona je u svijetu novih mobilnih tehnologija ponudila mnoštvo novosti u segmentu pametnih telefona i uređaja o čemu smo razgovarali s ključnim ljudima za našu regiju iz Huawei i to George Zhang, direktor Huawei Adriatic regije Samsungov dvojac Mark Norton, direktor telekom grupe proizvoda i Milan Vujović direktor marketinga Samsunga za našu regiju.
O Sonyjevoj poziciji na tržištu pametnih telefona za ICTbusiness TV progovara Kaz Tajima viši potpredsjednik Sony Mobilea.
Direktiva o mrežnoj i informacijskoj sigurnosti (NIS2) odnosi se na kibernetičku sigurnost na razini EU s ciljem postizanja visoke zajedničke razine kibernetičke sigurnosti u svim državama članicama EU-a. Kako bi postali svjesni razloga primjene mjera i održavanja kibernetičke sigurnosti moramo biti svjesni posljedica kibernetičkih napada. Prema istraživanju EU Agency for Network Information Security (ENISA) kibernetički napadi su najbrže rastući oblik kriminala u svijetu, porast je vidljiv u opsegu, cijeni i sofisticiranosti. Globalni troškovi štete od ransomwarea dosegnuli su preko 30 milijardi dolara.
Potrošnja za umjetnu inteligenciju u Europi dosegnut će 34,2 milijarde dolara 2023. godine, što predstavlja 20,6 posto svjetskog tržišta umjetne inteligencije, prema IDC-u. Zabilježit će 29,6 posto složenu godišnju stopu rasta (CAGR) između 2022. i 2027., malo više od svjetske CAGR od 26,9 posto za isto razdoblje, a očekuje se da će potrošnja premašiti 96,1 milijardu dolara u 2027. godini.
Procjene govore kako će gaming industrija do 2032. godine vrijediti više od 1,065 trilijuna dolara, a ove godine procjena se zaustavila na 447,31 milijardu dolara, a o tome i važnosti i gdje smo bili i gdje idemo za ICTbusiness TV govori legendarni John Alfonso Romero tvorac Dooma.