Prema najnovijim analizama IDC-a video igre na računalima bilo da su to PC ili Mac računala nastavit će rast i očekuje se da bi to tržište do 2017. godine trebalo vrijediti oko 24 milijarde dolara, u što ulazi osim prodaje igara i prihodi od reklama koje se u tim igrama prikazuju.
Prosječni godišnji rast u razdoblju od 2014. do 2017. godine trebao bi biti nevelikih 4 posto, ali pritom analitičari napominju da ne treba zaboraviti da se nastavlja i rast tržišta igara na igraćim konzolama kao što su Sony Play Station i Microsoftov Xbox, te Nintendo Wii.
Veći prosječni rast bit će u BRIC državama i to u Brazilu, Rusiji, Indiji i Kini, a kao utjecaj na veći rast ističu se igre koje se pojavljuju na pametnim telefonima i tabletima, no i onima u web okružju kao što je popularni Farmville 2.
Kao jednu od smjernica razvoja igra na PC i Mac računalima ističe se procesorska snaga, ali i mogućnost nadogradnja računala što je moguće u trenutku kada dolaze nove igre koje traže još snažniji i moćniji hardver.
Prema preliminarnim podacima Međunarodne podatkovne korporacije (IDC), tržište pametnih telefona nastavlja rasti na globalnoj razini. Samsung je isporučio najviše pametnih telefona, prodavši 60,1 milijun jedinica u kvartalu, dok je Apple isporučio 50,1 milijun, a Xiaomi 40,8 milijuna.
Ovi uređaji donose kombinaciju impresivnih komponenti, dizajn i napredni sustav kamere poboljšan umjetnom inteligencijom i prvom na svijetu Pantone TM potvrđenom kamerom i zaslonom pametnog telefona.
S patentiranom C- bridge Design inovacijom, ove open-ear slušalice prkose pravilima, podjednako podržavajući udobnost nošenja, ali i stilsko kombiniranje u raznim prilikama.