Facebook Home dobio loše recenzije

Facebook Home dobio loše recenzije

Facebook je objavio svoju novu Homeaplikaciju za Android korisnike u petak. Društvena mreža predstavila je launcher ranije ovog mjeseca o čemu smo vas izvjestili u ranijem tekstu, dok je HTC usporedno sa startom na tržište izbacio HTC First, prvi uređaj koji dolazi sa predinstaliranom Facebook Home aplikacijom.

Jučer do 17:30 Facebook Home je na Google Playu dobio ukupno 2307 recenzija, a od toga je 1016 korisnika aplikaciju ocjenilo sa ocjenom 1, dok se proječna ocjena kreće na 2,5.

The Next Web je izvjestio kako je glasnogovornik Google-a potvrdio da svi korisnici koji su pisali recenziju su i instalirali aplikaciju, tako da su svi legitimni korisnici.

U usporedbi Facebook Home prosječne ocjene sa ostalim aplikacijama vlastite proizvodnje, Facebook Messenger aplikacija ima prosječnu ocjenu 4,4, dok generalna Facebook aplikacija drži prosječnu ocjenu 3,6.

Komentari na Google Play-u su šaroliki, pa tako ima korisnika koji smatraju da Home ne nudi ništa više spram Facebook aplikacije, da remeti sklad i ljepotu Androida, pa sve do komentara da je aplikacija jednostavna i intuitivna za korištenje.

Za sada, kompatibilni uređaji za Facebook Home aplikaciju su  HTC One, HTC One X, Samsung Galaxy S III i 4, te Galaxy Note II. Ako ne pripadate skupini vlasnika navedenih telefona, možda bi vas zanimalo da su marljivi programeri sa XDA foruma već su smislili način kako omogućiti instalaciju na bilo koji Android telefon, a uputstva kako to napraviti pročitajte ovdje.

Još iz kategorije

Huawei predstavio niz novih 5G proizvoda

24.02.2020. komentiraj

Huawei Consumer Business Grupa (CBG) održala je virtualno predstavljanje novih proizvoda u Barceloni, tijekom kojeg je predstavila niz novih 5G proizvoda te strategiju koja demonstrira njihove mogućnosti. Ključni predstavljeni proizvodi su: HUAWEI Mate Xs, najnoviji sklopivi uređaj kojeg odlikuje vrhunski hardware i software, HUAWEI MatePad Pro 5G, 5G tablet koji nudi premium iskustvo u svim uvjetima, HUAWEI Wi-Fi AX3 i HUAWEI 5G CPE Pro 2 su dva rješenja za povezivanje s Wi-Fi 6+ koji nude brzu povezivost. Uz to, Huawei je predstavio i niz novih HUAWEI MateBook laptopa, koje pokreće 10. Generacija Intel® Core procesora te Windows operativni sustav.

Stižu novi LG pametni telefoni

Stižu novi LG pametni telefoni

22.02.2020. komentiraj

LG Electronics (LG) najavljuje liniju pametnih telefona iz serije K za 2020. godinu - K61, K51S i K41S – svi su dizajnirani da pruže prvoklasno iskustvo korisnicima te nude poboljšane kamere, multimedijske funkcije i performanse uz povoljnu cijenu. „Novi pametni telefoni naslijedili su napredne značajke koje su prvi put predstavljene kod LG-evih premium pametnih telefona, a ova tri modela predstavljaju odličan izbor čak i na današnjem jako kompetitivnom tržištu“, ističu iz LG-a.

Nokia telefoni osvojili šest priznanja na dodjeli iF DESIGN nagrada 2020.

20.02.2020. komentiraj

HMD Global objavio je kako je šest Nokia telefona nagrađeno iF DESIGN nagradom 2020. za izvanredan dizajn. iF DESIGN nagrade dodjeljuje najstarija svjetska nezavisna organizacija za dizajn iF International Forum Design. Ocjenjivačku komisiju čini 78 nezavisnih stručnjaka za dizajn koji su pregledali preko sedam tisuća prijava koje su dobili iz 56 zemalja diljem svijeta.