Tehnološki napredak sa sobom nosi i neke posljedice na koje treba paziti, a tiču se onih najmlađih. Igre, internet i sve što veže uz ekran odvraća djecu od fizičkih aktivnosti pa su, prema posljednjim istraživanjima, ona osjetno slabija, a mišići su im prilično zakržljali.
Roditelji stoga moraju biti odgovorniji, moraju poticati djecu na bavljenje sportom ili rekreaciju bilo koje vrste, ne smiju dozvoliti da većinu slobodnog vremena provode pred ekranima, to dugoročno može nositi teške i loše posljedice po njihovo zdravlje.
Također, lideri u industriji moraju napraviti dodatni pomak, iako određeni već i jesu. Tiče se to posebno onog zabavnijeg dijela industrije - igara. Nintendo je sa svojim Wii pokazao da se i za igru na konzolama može rekreirati. Ne kao da trčimo u dvorani ili na nekoj livadi, ali svakako je bolje nego da se sjedi cijelo vrijeme. U tom smjeru su krenuli i drugi pa su nudili slične igre, gamepadove i opcije koje igrače dižu iz fotelja te ih tjeraju da stoje dok se igraju.
Veliki pomak naprijed može biti razvoj virtualne stvarnosti jer uz to bi svaki igrač mogao uistinu hodati i kretati se poput lika u virtualnom svijetu. Potrebno je samo imati prave uređajei sprave za to. Ograđeni prostor koji je posebno dizajniran i ima pomičan donji dio može omogućiti kretanje kao u igri iako se zapravo nalazimo u jednom metru kvadratnom.
Naravno, stručnjaci to posebno navode, sav taj razvoj ne može nadomjestiti prave fizičke aktivnosti. Može znatno pomoći, ali ne i zamijeniti ono "pravo". Bar ne trenutno, u budućnosti možda i da. Dok se ta budućnost ne dogodi odgovorni za obrazovni sustav moraju omogućiti više sati tjelesnog odgoja i barem na taj način natjerati djecu na kretanje.
Nažalost, to se ne događa i nije jasno zašto jer na sve ovo upozorava se dvadesetak godina. Roditelji u ovo ubrzano vrijeme ne mogu imati željenu kontrolu, djeca nemaju tu odgovornost, za posljednje krikove tehnologije mnogi nemaju novca i škole su jedine koje mogu napraviti nešto što je konstantno korisno.
Izvršni direktor Telecoma Italia Pietro Labriola osigurao je drugi mandat nakon glasovanja investitora. Čini se da odluka predstavlja potporu dioničara njegovoj strategiji prodaje imovine fiksne mreže operatera.
AI dolazi na računala, ali Apple i NVIDIA već imaju pristup kreativnim korisnicima i korisnicima igara, kaže se u novom izvješću Omdije. Ovo ostavlja veliko poslovno tržište i prostor za razvojne programere kao glavne prilike za novu tehnologiju koju su Intel i drugi nedavno najavili.
Centar za razvoj mladih (CERM) organizira već treće izdanje Hrvatske ekonomske olimpijade u kojem će se učenici iz 16 hrvatskih srednjih škola, raspoređeni u 43 tima