LG na sajmu ISE 2015 predstavlja nove B2B proizvode za prikaz informacija

LG

LG Electronics predstavlja svoje inovativne B2B proizvode za prikaz na sajmu Integrated Systems Europe (ISE) 2015 u Amsterdamu od 10. do 12. veljače. Tako će LG predstaviti svoje komercijalne digitalne displeje i liniju televizora uključujući 105-inčni ULTRA HD displej, webOS rješenja za prikaz, komercijalna vrata hladnjaka s transparentnim displejem i drugo. LG-evi komercijalni proizvodi za prikaz vodeći u industriji će javnim prostorima - kao što su dućani, zračne luke, škole, restorani, hoteli, bolnice i uredi - omogućiti unaprijeđenu učinkovitost.

Displeji s pametnom platformom i hotelski televizori s webOS-om

LG će predstaviti i liniju displeja s pametnom platformom te hotelskih televizora s operacijskim sustavom webOS. Platforma unapređuje praktičnost omogućujući integratorima sustava preuzimanje korisnog sadržaja te razvijanje prilagođenih aplikacija koje odgovaraju njihovim potrebama.

Uz webOS, LG-evi displeji s pametnom platformom mogu biti ažurirani automatski putem pametnog telefona ili tableta. WiFi povezivost eliminira potrebu za internetskom vezom putem kabla ili skupom internom mrežnom infrastrukturom. Tako webOS hotelski televizori omogućuju gostima primanje informacija o sadržajima u hotelu ili obližnjim atrakcijama, a mogu ga koristiti i za gledanje filmova te TV programa.

Na sajmu ISE 2015 LG će predstaviti i napredna Room Management System (RMS) rješenja. Uz ovu tehnologiju televizori, uz to što pružaju korisne informacije, na daljinu upravljaju osvjetljenjem, grijanjem, klimatizacijom pa čak i zavjesama. Tako gost može upravljati svime u sobi bez ustajanja iz kreveta.

Vrata hladnjaka s transparentnim displejem s potpunim vizualnim informacijama

Posjetitelji sajma ISE 2015 moći će vidjeti vrata hladnjaka koja čini transparentni displej koji pruža poboljšani rang transparentnosti i svjetlinu te smanjuje potrošnju energije. Oglašivački sadržaj može biti prikazan na kućištu hladnjaka, a potrošači mogu vidjeti proizvode u hladnjaku kroz transparentni zaslon.

LG predstavlja i Mirror Display koji uključuje zaslon osjetljiv na dodir u zrcalu postavljenom cijelom dužinom. Uz funkciju Virtual Fitting korisnici mogu isprobati različitu odjeću bez ulaska u garderobu. Štoviše, mogu promijeniti boju odjevne kombinacije jednostavnim dodirom zaslona.

Ultraširoki ULTRA HD digitalni displej

LG će predstaviti i liniju ultraširokih ULTRA HD digitalnih displeja s veličinama zaslona od 84, 98 i 105 inča. Svi ovi proizvodi prikazuju vjernu sliku četiri puta veće kvalitete od uobičajenih HD displeja. Inovativna funkcija Interactive White Board (IWB) omogućava dijeljenje izvještaja sa sastanaka ili nastavnih planova u uredima i školama putem prijenosnog računala ili tableta s pristupom internetu. IWB-om se može upravljati udaljeno putem uređaja u istoj mreži. Također, 84-inčni model detektira do 10 dodirnih točaka istovremeno pa više korisnika može biti u interakciji sa zaslonom odjednom.