Cliff Bleszinski: Kako biti uspješan kreativni direktor

Cliff Bleszinski: Kako biti uspješan kreativni direktor
Vedran Sabljak, Kristina Vodopivec

Povodom ovogodišnje konferencije Reboot Develop 2016 koja se održala prije nekoliko dana, posjetitelji su imali mogućnost vidjeti razna predavanja od strane 84 predavača industrije računalnih igara.

Među njima je bio i Cliff Bleszinski, kreativni direktor i suosnivač tvrtke Boss Key Productions, koji je svoju prezentaciju usmjerio na savjete kako biti uspješan kreativni direktor.

Cliff Bleszinski je od malih nogu kreirao nekomercijalne i komercijalne igre te kao samostalni developer tijekom studentskih godina osnovao prvu tvrtku pod imenom Game Syndicate Productions. Poslao je primjerak svoje igre The Palace of Deceit: Dragon's Plight osnivaču Epic Gamesa, Timu Sweneyu, koji ga je impresioniran igrom odmah zaposlio.

Nakon 20 godina rada u Epic Gamesu, Bleszinski je odlučio osnovati svoju novu tvrtku Boss Key Productions u kojoj trenutno radi kao kreativni direktor.

“Bio sam kreativna osoba, nisam mogao biti samo direktor koji zapošljava i otpušta ljude. Nakon što sam pročitao mnogo knjiga došlo je do kombinacije da budem kreativan i glavni izvršni direktor.“

Izjavio je kako je prilikom njegove uloge kreativnog direktora shvatio koliko je komunikacija sa zaposlenicima bitna, kako je puno naučio kada je saznao osobno tko je sve dio njegove tvrtke. Također, objasnio je kako je puno napredovao učenjem govora tijela radi dojma pristupačnosti i opuštenosti prema svojim zaposlenicima.

“Znam zaposlenicima imena, imena njihove djece pa čak i ime njihovog psa.“

Pojasnio je kako bi svaki kreativni direktor trebao biti aktivan na društvenim mrežama, nalaziti se na svim važnim događajima te da bi trebao ostati svoj, previše se ne mijenjati i težiti onome što mu je oduvijek bila želja.

“Morate imati povjerenja u sebe i svoju ideju. Nekada najbolje ideje kreću od glupih ideja.“