Live streaming gaminga nastavlja s ekspresnim rastom

Live streaming gaminga nastavlja s ekspresnim rastom
DepositPhotos

Videoigre su doživjele procvat tijekom pandemije koronavirusa jer su ljudi provodili više vremena u svojim kućama pa im je trebala razonoda. To se vidi prema brojkama koje pokazuju koliko se gledalo igre prvom kvartalu ove godine, a to je “preliveno“ iz prošle.

Prema podacima prezentiranima od strane 123scommesse, na platformama Twitch, YouTube Gaming i Facebook Gaming, ukupno se gledalo 8,8 milijardi sati gaming sadržaja samo kroz prvi kvartal 2021. Od toga, čak 6,3 milijarde sati "otpada" na Twitch.

Kad pak pogledamo kakva je situacija bila u prošloj godini, dolazimo do spoznaje da se ukupno gledalo 27,9 milijardi gaming sadržaja na svim dostupnim platformama. To je rast od 78,5 posto u odnosu na 2019. i 15,6 milijardi sati.

Profitirali su svi, YouTube Gaming udvostručio je brojke na 6,19 milijardi kroz 2020. u odnosu na godinu prije, Facebook Gaming gotovo ih je utrostručio na 3,1 milijardu iz 2020. s 1,09 milijardi sati iz 2019.

Nadalje, ako pogledamo situaciju iz prvog kvartala 2019., najbolje možemo vidjeti koliko je pandemija koronavirusa utjecala na promjene u gaming smislu. Dakle, prije dvije godine u prvom kvartalu ukupno se pogledalo 3,6 milijardi gaming sadržaja na svim platformama, a prošle godine 4,9 milijardi. Bio je to relativno normalan i očekivan rast, koji se uvelike promijenio s ovih 8,8 milijardi kroz prvi kvartal 2021.

Također, dok je prije dvije godine Twitch bio na 2,8 milijardi sati i YouTube Gaming na 700 milijuna sati, Facebook Gaming jedva je dogurao do stotinu milijuna, milijardu manje no u prvom kvartalu ove godine!

I to sve nije postignuto isključivo zbog činjenice da se radilo od doma više no prije već se i školovalo na daljinu pa su najmlađi imali više prilike gledati videoigre koje ih zanimaju. Takvu su priliku itekako iskoristili, što se jasno vidi.